arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۸۹
تعداد نظرات: ۲۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
امام جمعه مشهد:

ایران یک ربع ساعت در پایگاه فضایی نوآدا نفوذ کرد و هواپیمای آمریکا را تصاحب کرد

امام جمعه مشهد گفت: معنای مدیریت کردن امام زمان(عج) نسبت به مسائل این نیست که اگر ما هر کجای این مملکت در مدیریت خرابکاری کردیم، به اسم امام ‌زمان(عج) بگذاریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امام جمعه مشهد گفت: معنای مدیریت کردن امام زمان(عج) نسبت به مسائل این نیست که اگر ما هر کجای این مملکت در مدیریت خرابکاری کردیم، به اسم امام ‌زمان(عج) بگذاریم.

به گزارش انتخاب، "سید احمد علم‌الهدی"، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس که در رواق امام‌خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار ‌شد،  با اشاره به آنچه که برخی سوءبرداشتها از بخشهایی از سخنانش عنوان می‌کرد، گفت: برادران و خواهران!‌ بنده نه به عنوان نوع تفکر خیال‌پردازانه یک عده دکاندار ظهور، این حرفها را می‌زنم، ولو اینکه بعضی سایتها و پایگاههای اطلاع‌رسانی ضد دین و غیر ارزشی در این مملکت به خاطر موضع‌گیریهای سیاسی و انحرافی که دارند، این حرفهای ما را می‌آورند کنار همان خیال‌پردازیهای دکاندارانی به نام ظهور می‌خواهند به مردم عرضه کنند، واقعیت این نیست.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: من شما را به یک تحلیل، احساس، تدبّر و اندیشیدن فکری دعوت می‌کنم. نه حرفم خیالبافیهای یک عده دکاندار ظهور است و نه انکار علم و فناوری است، علم و فناوری را هم قبول دارم. اما آنچه این دو سه روز قبل اتفاق افتاد و این هواپیمای فوق‌مدرن جاسوسی آمریکا را جان برکفان امام زمان(عج) با قدرت توانمند اندیشه الکترونیک خودشان تصرف کردند، آیا کاری عادی و مسئله‌ای معمولی بود؟

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، وی تاکید کرد: برادران! خواهران! فکر کنید از جنگ جهانی دوم تا چند سال قبل که شوروی از هم پاشید، آمریکا و شوروی دو قدرت دنیا رقابت نظامی داشتند، الآن هم آمریکا، روسیه و چین رقابت نظامی دارند. در طول این مدت چقدر پرنده‌های جاسوسی آمریکا در آسمان کره‌شمالی به پرواز درآمدند؟ چقدر پرندگان جاسوسی آمریکا در کشورهای مستعمره شوروی قبل و روسیه امروز که کارشناسان نظامی روسی با همه دانش الکترونیک در آنجا مستقرند به پرواز درآمدند؟ این مسئله‌ای که این چند روز در ایران اتفاق افتاد کجای دنیا سابقه دارد؟! در هیچ‌کجای دنیا اتفاق نیفتاده است. این مسئله، مسئله ساده‌ای نیست.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "این مسئله دنیا را تکان داده است"، ادامه داد: بعضی پایگاههای اطلاع‌رسانی اعلام کرده‌اند،‌ سازمان اطلاعات و امنیت انگلیس آماده‌باش داده‌ که ممکن است سپاه قدس از نظر تهاجم الکترونیک،‌ یک مرتبه تمام تشکیلات آنها را در دنیا از بین ببرد. اینها در مقابل قضیه هواپیمای جاسوسی آمریکا اعلام آماده‌باش کرده‌اند.

وی افزود: این مسئله کوچکی نیست،‌ این مدرن‌ترین هواپیمای جاسوسی و فوق‌پیشرفته آمریکا بوده است. این RQ-170 فوق‌مدرن است، یعنی یک مدل از این عقب‌تر که "برودتو" بود، خاصیتش این بود که اگر در پرواز از کنترل خارج می‌شد بلافاصله به مرکز خودش بازمی‌گشت و اگر کسانی که در مرکز آن را کنترل می‌کردند به صورت دستوری یا الکترونیک نمی‌توانستند آن را برگردانند، بلافاصله برای اینکه به دست کسی نیفتد منفجر می‌شد. در افغانستان، پاکستان و عراق در این چندین سال سابقه دارد که یکی دو بار هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی سقوط کرده، بلافاصله بلند شده‌اند و لاشه هواپیما را در آنجا بمباران کرده‌اند که خاکستر بشود و یک ذره‌اش به دست کسی نیفتد، این کارهایی است که در دنیا سابقه دارد.

امام جمعه مشهد با تضرع به درگاه خدا، خاطرنشان کرد: هواپیما را بفرستند در خاک ایران،‌ در سامانه رایانه‌ای، این هواپیما را بچه‌های ما تصرف کنند؛ بچه‌هایی که می‌گویند "علی(ع) ولی‌الله"، بچه‌هایی که می‌گویند "یا زهراء(س)، بچه‌هایی که می‌گویند "یا مهدی(عج) ادرکنی"، این‌ها بروند در سامانه رایانه‌ای‌اش تصرف کنند، هواپیما را سالم بنشانند، تسخیر کنند و به تصرف خودشان دربیاورند و آمریکایی‌ها نفهمند!

وی تاکید کرد: آن لحظه‌ای که این هواپیما وارد خاک ایران شده، چه پدافند سریعی ما داریم که بلافاصله از ورود هواپیما خبردار شده و سریعتر از پدافند ما، فعالیتهای الکترونیک سربازان جان برکف امام زمان(عج) است که بلافاصله در سامانه رایانه‌ای این هواپیما تصرف کرده‌اند و قبل از اینکه مرکز مخابراتی‌اش باخبر شود، این هواپیما را گرفته‌اند و هیچ‌کس هم در دنیا نفهمیده است.

علم‌الهدی گفت: در یک پایگاهی در آمریکا به نام پایگاه فضایی "نوآدا"، خلبانان آمریکایی مستقرند و هواپیماهای جاسوسی را در همه نقاط دنیا دارند هدایت می‌کنند، دستگاههای رایانه‌ای که به وسیله آنها دارند این هواپیماها را هدایت می‌کنند، در یک محیط حفاظت شده‌ای است که هم هوا و هم زمینش حفاظت شده و هم نفوذهای ویروسی و نفوذهای سیستم‌ها حفاظت شده است؛ در یک چنین فضایی دارند هدایت می‌کنند و این بچه‌های ما در این مملکت از کجا به آن فضا دست پیدا کردند؟! از کجا توانستند در آن پایگاه نفوذ کنند؟! و از کجا توانستند با نفوذ به آن پایگاه در یک فاصله‌ای کمتر از حتی یک ربع ساعت از هواپیما باخبر شوند، بگیرند، پایین بیاورند، سالم فرود بیاورند و تصاحب کنند و آنها نفمند، اینها چه‌طور توانستند این کار را بکنند؟!

وی با بیان اینکه "اینها(آمریکاییها) می‌گویند {ایرانیها} این کار را نکرده‌اند و تصادفی بوده؛ در حالی‌که این قضیه سابقه دارد"، خاطرنشان کرد: دشمن ما الحمدلله خواب است. حضرت زین‌العابدین(ع) فرمودند: "الحمدلله الذی جعل اعداءنا من الحمقاء"، وجود اقدس امام زمان(عج) مغز و پیش‌بینی را از اینها گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به سابقه این نوع اظهارنظرها اشاره کرد و گفت: در 10 آگوست 2010، سیدحسن نصرالله در لبنان مصاحبه کرد، اسنادی را ارائه داد که این اسناد را هواپیمای جاسوسی اسرائیل از لبنان در ترور رفیق حریری گرفته بود، آنچه را که آنها عکسبرداری کرده بودند، سید حسن نصرالله به عنوان سند ارائه داد. یک عده گفتند اینها از کجا به این اسناد دسترسی پیدا کردند؟! و بعضی‌ها احتمال دادند این نفوذ در سامانه

رایانه‌ای هواپیماهای بی‌سرنشین اسرائیل بوده، اسرائیل هم تکذیب نکرد.

وی تاکید کرد: آقا! حزب‌الله یعنی ما. سیدحسن نصرالله یعنی عمامه به‌سر، از تبار سیدالشهداء (ع) و از تبار رهبری این نظام. در آگوست 2010 این مسئله روشن شد که میوه‌های دل امام زمان(عج) و سربازان بقیه‌الله(عج) از این عرضه و قدرت برخوردارند و الان هم نمونه دومش را نشان داده‌اند.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: آن‌چیزی که برای ما مهم است این است که، آیا این فناوری بود؟ این علم تنها بود؟ اینکه یک مرتبه تمام دستگاههای آمریکایی خوابشان ببرد، عزیزان جان برکف ما بیدار و هوشیار باشند، ورود هواپیمایی را که شاید چند دقیقه بیشتر از خاک افغانستان فاصله نگرفته است، پدافند ما بفهمد، از مرکز الکترونیک ما مبادله اطلاعات بکند، اینها بلافاصله بروند وارد پایگاه فضایی نوآدای آمریکا بشوند و در سامانه رایانه‌یی آن تصرف کنند، همه‌اش هم در کمتر از یک ربع، آیا واقعا این فناوری است؟!

وی تاکید کرد: ما منکر فناوری و علم نیستیم، اما این توجه، بیداری، هوشیاری و این خواب دشمن هم فناوری است؟! برادران! خواهران! این انگشت غیبی وجود اقدس بقیه‌الله(عج) است. این مدیریت امام زمان(عج) است.

علم‌الهدی تصریح کرد: معنای مدیریت کردن امام زمان(عج) نسبت به این مسائل این نیست که اگر ما هر کجای این مملکت در مدیریت خرابکاری کردیم به اسم امام‌زمان(عج) بگذاریم. آنجایی که دیگر علم، فناوری، قدرت و بشر نمی‌تواند قصه را حل کند، وجود اقدس امام زمان(عج) حل می‌کند.

وی یادآور شد: دو بار آمریکا در سرزمین امام‌رضا(ع) تصرف کرد. یک بار در اردیبهشت سال 59، جریان طبس که آن روز طبس جزو استان خراسان بود که به آن ذلت دچار شدند. این دفعه دوم است. اینها وارد سرزمین خراسان می‌شوند، به استان خراسان تجاوز می‌کنند و این ضرب شست را وجود اقدس امام زمان(عج) به آنها نشان می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: الان آمریکا وحشتش گرفته است. تمام اتکایش به قدرت اتمی‌اش است. اینهایی که در یک هواپیمای بدون سرنشین این‌قدر پیچیده نفوذ کردند،‌ اگر آمریکا فردا بخواهد یک حمله اتمی بکند، خب اینها با این نفوذشان، آن بمب اتم را روی خاک سفید پیاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: خبرگزاریهای دنیا به تحریک آمریکا منکر شدند و گفتند که هواپیما به دست ایرانی‌ها نیفتاده است. گفتند سقوط کرده، نابود شده، معلوم نیست چه شده است، خوشبختانه دیروز فیلم خبرگزاری نسیم از این هواپیمای سالم در دست نظامیان امام زمان(عج) رونمایی کرد، هرکس می‌خواهد برود روی پایگاه اطلاع‌رسانی Nasimonline.ir، هواپیما را ببیند که دست بچه‌های ماست. این را دیروز رونمایی کردند و فرمانده غیور هوا فضای سپاه پاسداران هم اعلام کرد، این هواپیما، سالم در دست ما هست، اگر کسی منکر است بیاید و ببیند.

امام جمعه مشهد گفت: چند سال پیش یک قایق تندروی آمریکایی به دست سپاهیان اسلام افتاد،‌ گفتند این قایق آن‌قدر فناوریش پیچیده است که کسی نمی‌تواند از آن استفاده کند. گفتند نمی‌شود اما ما امروز از آن قایقهای تندرو تولید انبوه کرده‌ایم و تحویل یگان دریایی سپاه پاسداران و نیرویی دریایی در خلیج فارس و دریان عمان داده‌ایم. حالا وقتی همین هواپیمای RQ – 170 شما، تولید ایران آمد و روی ناوگانهای شما در دریاهای دنیا پرواز کرد و از همه جنبشها و حرکات شما برای دستگاههای اطلاعاتی ما عکسبرداری کرد، می‌فهمید که این هم می‌شود.

وی با تضرع و استغاثه به درگاه خدا، خطاب به نمازگزاران جمعه، گفت: این مزد اشکهای شماست. این مزد یا حسین(ع) گفتن‌ها در این مملکت بود. آقا بقیه‌الله(عج) بنا دارند اجر شما را نقد بدهند، همین‌جا می‌دهند اجر و مزد را. این مزد توسلهای شما به ائمه اطهار(ع) و اشک‌ریختنها برای مظلومیت سید‌الشهداء(ع) و عزیزان ایشان بود. چون شما با امام زمان(عج) هم‌ناله شدید، امام زمان(عج) مزد و اجر را دادند. بدون این هم ما هم‌ناله هستیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
5
74
دمت گرم بابا !!!!!!!!!!
حالا همه رو میگرفتین دیگه چرا یه دونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
راست میگه چرا یکی؟!!!
همه رو بگیرین ... دیگه مجبورم نیسین از روش بسازین.
آمریکا هم دیگه از این هواپیما ها نداره .... دلش میسوزه!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
5
44
" چند سال پیش یک قایق تندروی آمریکایی به دست سپاهیان اسلام افتاد،‌ گفتند. "
اگر خیلی مطلع هستی بگو با خدمه اش چکار کردید؟! مجلس از این قضیه با خبر هست؟!
اسدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
3
55
خدای من.....ازاین همه نبوغ و اطلاعات سرگیجه گرفتم.نوادا کجاست؟یکی من بی سوادو روشن بکنه.اونجا ...................................................؟
ITmanager
|
SWITZERLAND
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
13
73
داستان به همین آش کشکی که ایشون میگن نیست.در دانشگاه های ما در امور کامپیوتر علم 20 سال پیش تدریس میشه حالا رشته های دیگه بماند.پس مشخصه پای کشور دیگری در میان بوده.شاید برای مردم عادی این حرفا قابل باور باشه ولی....
پاسخ ها
Dr.IT
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
بخاطر اینکه جنابعالی تو دانشگاه ، مطالعه آزاد نداشتی .... راستی هوش هم فراموش نشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
عزیزم با این دانشگاه های درپیت هیچگاه ما حرفی یرای گفتن نداریم
برتری ما در حس شهادت طلبی جوانان ماست که متاسفانه این روزها بعضی ها با اختلاس و دزدیهای خود بدجوری به آن ضربه زده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
7
45
چند نمونه از این اتفاقات در شوروی استالینی در جنگ جهانی افتاد .هواپیماهای پیشرفته آلمان که در دنیا نظیر نداشت حتی آمریکا هم نداشت.به دلیل نقص فنی در خاک شوروی سقوط کرد .بعد روسها از روی آن ساختند و دیدند چقدر از آلمان عقب هستند.موشکهای وی 2 قاره پیما بود که همه آلمانی بود.که هیچ کشوری نداشت.یکی دو مورد هم از هواپیماهای آمریکایی در جنگ کره به دست روسها افتاد وخوش بحال روس شد.از این اتفاقات خیلی میافتد.
پاسخ ها
اقبالي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
واقعا كه شما اجنبي و وطن فروش هستيد ، هواپيما رو دانشمندان اين مرز و بوم كنترل كردند تا چشمات درآد
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
68
14
آفرين بر سريازان امام زمان كه اين گونه فعاليت مي كنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
2
52
يكي اين بنده خدا رو توجيه كنه. خودش هم مي‌گه چطور تونستن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
4
36
عجب!
پاسخ ها
رامين
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
چيه مش رجب داري آتيش ميگيري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
69
این دانشمندان و سربازان امام زمان (عج) چرا برای اقتصاد ایران کاری نمیکنند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
46
ای عجب.
حالا چرا 15 دقیقه ؟ مگر بلیط داشتند ؟ خب می موندند تموم اطلاعات را درو می کردن از این آمریکای جنایتکار دزد و ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
3
34
به به به این همه نبوغغغغغغغغغغغ به به!!!
نوید متروکه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
2
24
!!!!!!!!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
2
3
لپ تاپهاي امريكايي كه تو هيچ كشوري تعمير نميشه و مستقيما به نمايندگي و از اونجا به مركز براي تعويض ارجاع داده ميشهبخاطر شرايط تحريم تو همين كشور خودمون با وجود نبود قطعه براحتي داره تعمير ميشه اگر كسي كاري رو بخاد انجام بده ميتونه 
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
12
3
مرگ بر وطن فروش و خائن
فدایی سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
12
3
ایول بابا حالا یه ربع رفتیم این شد اگه یه ساعت بریم چی میشه
مممممممممممممممممممررررررررررررررررررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگبببببببببببرررررررررررررررررررر
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآامممممممممممممممممرررررررررررررررررییییییییییییییییییییییکککککککککککککککککککککااااااااااااااااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
19
ای کاش هواپیماهای مسافربری خود ما هم سالم به زمین می نشست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
5
2
راستی چرا باید اینقدر عقب افتاده باشیم که همه چیز رو به این کشور و اون کشور نسبت بدیم؟! راستی ما هیچ پیشرفتی نداشتیم؟ مسلما داشتیم و همه اون ها هم مربوط به فزندان این مملکته. ولی از اون طرف هم بیشتر عقب افتادگی های این ملک هم مربوط می شه به انسان های هراس ابتری که آمریکا و روسیه رو لولو می دونن و فکر می کنن برای راحت تر زندگی کردن باید در خدمت یکی از اونها بود.در غیر این صورت آدم از آدمیت می افته. بعد از اون هم همه عالم و آدم رو به این کیش می دونن و فکر میکنن همه مثل خودشونن.راستی کمی دینداری ، انصاف ، وطن دوستی و وجدان برای حیات با عزت بشری لازم نیست؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
17
3
دم همه اونایی که دل ایرانی را با این کار شاد کردند گرم و دم اونایی هم که چشم دیدن این اقتدار را دارند.
اونایی هم که باور ندارند باید در ایرانی بودنشان شک کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
0
0
من ایرانی هستم ولی نوکر انگلیس و روس نیستم مرگ برروسیه و انگلیس درود بر ایران.درود بر آلمان که در جنگ جهانی اینها را له کرد.
نظرات بینندگان