arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰

احضار علی کریمی به کمیته انضباطی/حسن‌زاده: توهین به مسئولان فدراسیون جریمه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت فدراسیون فوتبال نوشت:
اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی از تشکیل پرونده برای تخلفات داربی 73 تهران خبر داد.
وی در این باره گفت: در مجموع داربی خوبی برگزار شد ، اما برخی از اتفاقات هم در آن افتاد که ناخوشایند بود و به همین دلیل برای این اتفاقات تشکیل پرونده داده ایم که شامل فحاشی های طرفداران دو تیم ، پرتاب سنگ و اشیاء به بازیکنان دو تیم و در نهایت درگیری که میان علی کریمی و رئیس سازمان لیگ پیش آمد ، است.
حسن زاده ادامه داد: البته ما منتظر گزارش بازی هستیم تا به این موارد رسیدگی کنیم . البته تخلفات در داربی 73 به اندازه ای نبوده که بخواهیم محرومیت یا کسر امتیاز را در نظر بگیریم.
وی در پایان درباره درگیری علی کریمی و عزیز محمدی گفت: در رسانه ها عکس هایی دیده ایم و مصاحبه های از علی کریمی خوانده ایم که درگیری علی کریمی و عزیزمحمدی را نشان می دهد. البته من خودم ناظر ویژه انضباطی داربی بودم و این اتفاق ناخوشایند را هم دیدم. در این باره تشکیل پرونده می دهیم و پس از آن که گزارش بازی در این باره برسد ، علی کریمی را احضار خواهیم کرد و در صورت وقوع تخلف مطمئنا علی کریمی با جریمه روبرو خواهد شد. چرا که در آیین نامه انضباطی توهین و حمله به مقامات فدراسیون و سازمان لیگ جرایمی دارد و علی کریمی هرگز از این قاعده مسثنی نخواهد بود.
نظرات بینندگان