arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۳ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۸

سلفی مرگبار در شهرک اکباتان

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از سقوط مرگبار یک جوان حین سلفی گرفتن، خبر داد. با انجام بررسی های پلیسی مشخص شد که این جوان که پسری حدودا ٢٠ ساله بوده، حین گرفتن عکس سلفی از پشت بام این مجتمع ١٢ طبقه‌ای سقوط کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سلفی مرگبار در شهرک اکباتانرئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از سقوط مرگبار یک جوان حین سلفی گرفتن، خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ بابک نمک شناس در باره این حادثه مرگبار گفت: حوالی ساعت ١٣ امروز ١٠ فروردین سقوط جوانی از پشت بام یک مجتمع به مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ اعلام شد که در پی آن ماموران کلانتری ١٣۵ آزادی به محل حادثه واقع در یک مجتمع مسکونی در شهرک اکباتان اعزام شدند. 

وی با اشاره به اینکه ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و بلافاصله تحقیقات را در زمینه کشف علت حادثه آغاز کردند، گفت: با انجام بررسی های پلیسی مشخص شد که این جوان که پسری حدودا ٢٠ ساله بوده، حین گرفتن عکس سلفی از پشت بام این مجتمع ١٢ طبقه‌ای سقوط کرده است. 

نمک شناس با اشاره به حضور نیروهای امدادی در محل حادثه نیز گفت: بعد از حضور نیروهای امدادی و بررسی علائم حیاتی این جوان مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است.

نظرات بینندگان