arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸

ستاد بحران کرمانشاه: تا فردا از منزل خارج نشوید

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با سیل گفت: مردم تا ۲۴ ساعت از منازل خود خارج نشوند. او تاکید کرد: توصیه می‌شود چنانچه مجبور به خروج از منزل شدند توقف بیجا در مسیل ها و مناطق پر خطر نداشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با سیل گفت: مردم تا ۲۴ ساعت از منازل خود خارج نشوند.

جلیل بالایی اهار داشت: طی این چند روز حدود ۴۵ جلسه ستاد بحران در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شد که بیش از ۶۴۰ مصوبه داشته است.

وی افزود: در نتیجه این جلسات برای تمام نقاطی که احتمال تهدید و خطر بود تصمیم گیری شد و بیش از ۹۰ درصد آن اقدام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه بیان کرد: این یک امر طبیعی است که در هنگام بارش باران و وقوع سیل، بستر رودخانه هاو مسیل ها و محل‌های خروجی روان آب‌ها در معرض خطر سیلابی شده هستند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود از امروز تا ۲۴ ساعت از منزل خارج نشوند و چنانچه مجبور به خروج از منزل شدند توقف بیجا در مسیل ها و مناطق پر خطر نداشته باشند.

بالایی همچنین گفت: برای آن دسته از خانواده‌ها در روستا و شهر مبنی بر تخلیه منزل تذکر داده شده است حتماً باید این کار را انجام دهند و جهت اسکان به مکان‌هایی که برای آنها تدارک دیده شده است منتقل شوند.

وی بیان داشت: تمام دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان با تمام تجهیزات تا عبور کامل این سامانه پای کار هستند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان