arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸

احتمال طغیان رودخانه‌های شیراز/توزیع وسایل گرمایشی بین سیل زدگان محله سعدی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد که بیش از 100 دستگاه بخاری والر توسط این جمعیت بین سیل زدگان محله سعدی توزیع شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد که بیش از 100 دستگاه بخاری والر توسط این جمعیت بین سیل زدگان محله سعدی توزیع شده است.

 به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان فارس حسین درویشی گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی و پیش بینی کاهش دما، هماهنگی برای تامین و توزیع وسایل گرمایشی انجام شد.

او گفت: بخاری‌های والر تامین شده با استفاده از خودروهای امدادی و همکاری تیم آفرود شیراز، بین خانواده‌های شناسایی شده در محله سعدی توزیع شد.

درویشی خاطرنشان کرد که کار ارزیابی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شیراز همچنان ادامه دارد و در صورت نیاز، توزیع اقلام گرمایشی همچنان ادامه خواهد داشت.

روابط عمومی شهرداری شیراز با اشاره به آغاز بارندگی ها به شهروندان و مسافران هشدار داد که از تردد در کنارگذرهای رودخانه خشک اجتناب کنند.

 روابط عمومی شهرداری شیراز طی هشداری از شهروندان و مسافران در این کلانشهر درخواست کرد که به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه خشک و کنارگذرها توقف نکنند.

در این هشدار شهرداری از شهروندان و مسافران تقاضا کرده که از ایستادن در حاشیه رودخانه و روی پل‌ها با هدف تماشای جریان آب، نیز پرهیز کنند.

 بارندگی در شیراز همزمان با سایر نقاط کشور از صبح امروز یکشنبه 11 فروردین آغاز شده و براساس پیش بینی ها با شدت های متفاوتی ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان