arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۸

استاندار کرمانشاه: ۳۰ روستای روانسر در محاصره آب است

استاندار کرمانشاه اعلام کرد که ۳۰ روستا در شهرستان روانسر براثر بارش شدید باران اکنون در محاصره آب است. وی افزود: نیرو‌های امدادی و دستگاه‌های مربوطه اکنون در حال تخلیه آب در هفت روستا هستند و به زودی کار تخلیه آب دیگر روستا‌ها نیز آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار کرمانشاه اعلام کرد که ۳۰ روستا در شهرستان روانسر براثر بارش شدید باران اکنون در محاصره آب است.

هوشنگ بازوند روز دوشنبه در گفت: وگو با ایرنا، اظهار داشت: بارش‌هایی که از روز گذشته آغاز شده است راه ارتباطی ۳۰ روستا در شهرستان روانسر را قطع کرده است.
وی افزود: نیرو‌های امدادی و دستگاه‌های مربوطه اکنون در حال تخلیه آب در هفت روستا هستند و به زودی کار تخلیه آب دیگر روستا‌ها نیز آغاز خواهد شد.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این بارش‌ها تاکنون خسارت جانی نداشته است، گفت: بارش‌ها شب گذشت برق چند روستا را نیز قطع کرد که نیرو‌های اداره برق در حال برطرف کردن مشکل آن‌ها هستند.
بازوند همچنین به آب گرفتگی در سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: آب در وارد چند محله از شهر کرمانشاه شده است و پیش بینی می‌شود که با افزایش بارش‌ها بر شدت آب گرفتگی‌ها افزوده شود.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
طبق پیش بینی سازمان هواشناسی سامانه بارشی سنگینی از عصر یکشنبه تا روز دوشنبه در آسمان استان کرمانشاه مستقر می‌شود و احتمال بروز سیل در برخی از مناطق استان وجود خواهد داشت.

نظرات بینندگان