arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰

واردات گدا به تهران زیر چتر مافیا / گزینش و آموزش گدایان قبل از اعزام به خیابان ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار تهران با تائید وجود باندهای مافیایی متکدیان تهران گفت:متاسفانه مافیای تکدی گری برخی از اتباع بیگانه را که نقض عضو داشته و یا وضعیت ظاهری مفلوک دارند گزینش کرده و پس از دوره های آموزشی برای تکدی گری به خیابانها می فرستند.

مرتضی تمدن در گفتگو با مهر با تائید فعالیت و ماهیت وجودی مافیای تکدی گری در پایتخت گفت: وزیر کشور استانداریها را موظف کرده که در بحث تکدیگری وارد شوند و من تردید ندارم که این پدیده در تهران سازمان یافته است.

وی افزود: اگر بخواهیم خیلی در مورد متکدیان تهرانی ارفاق کنیم می توانیم بگوئیم که تنها 20 درصد متکدیان تهرانی نیازمند هستند.

استاندار تهران در پاسخ به اینکه چه کسی مسئول برخورد با باندهای مافیایی متکدیان تهرانی است، گفت : بهزیستی، نیروی انتظامی و شهرداری تهران مسئول برخورد با این پدیده هستند. اکنون در استانداری تهران دستگاههای مسئول را با هم هماهنگ می کنیم تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود زیرا این موضوع شایسته ام القرای جهان اسلام نیست که سر چهارراهایش افراد بی دلیل و تنها برای سودجوی تکدیگری کنند.

تمدن از واردات گدا به تهران خبر داد و افزود: متاسفانه مافیای تکدی گری برخی از اتباع بیگانه را که نقض عضو داشته و یا وضعیت ظاهری مفلوک دارند گزینش کرده و پس از دوره های آموزشی برای تکدی گری به خیابانها می فرستند.

استاندار تهران در مورد نحوه مقابله با پدیده روسپیگری در تهران گفت: مقابله با این پدیده غیرشرعی، خلاف عرف و  مغایر با قانون باید به صورت مطالعه شده و علمی و فرهنگی باشد و با برخورد پلیسی نمی توان این چالش را برطرف کرد.

وی افزود: با شناخت و بررسی ریشه ها باید بر اساس منطق آرام آرام با این معضل تیره اجتماعی مقابله و آن را برطرف کرد زیرا اگر شتابزده با آن برخورد شود چهره زیبای جامعه مخدوش می‌شود.

تمدن در ادامه گفت: 9/99 درصد جامعه پاکدامن وعفیف هستند و تنها برای برخورد با یک درصد ونیم درصد نمی توان جامعه را ملتهب کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
1
اوههههههههههههههههههههههه چه شلوغش کردی
اینایی که سر چهارراهان همه شاه زاده ن وجزء اقشار مرفه اجتماع هستن به خاطر همین اومدن گدایی!!!!
این مطلب درسته به نظرتون؟
خیال پردازی بسه یکم واقع بین باشیم فقر تو کشور ما کم نیست خوب فقیرهم میره جایی که پول زیاد باشه (تهران)
از همه این ها بگذریم وقتی کمیته امداد تمام امکاناتش رو بسیج میکنه برای کشور های اطراف طبیعتا فقرا هم همینجوری میموننن
بازم از هه اینها بگذریم وقتی بهزیستی نقش یه نهاد فورمالیته ... رو بازی میکنه فقرا هم در خیابان ها رها میشن تازه تحمل این رو هم ندارید که تو خیابان ها باشن؟
میخوایید یه قانون جدید تصویب کنید هرکی فقیره باید اعدام بشه!!!! تا شهر زیبا بمونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
0
0
تمدن در ادامه گفت: 9/99 درصد جامعه پاکدامن وعفیف هستند و تنها برای برخورد با یک درصد ونیم درصد نمی توان جامعه را ملتهب کرد.
اقای تمدن شما اصلا از اوضاع مملکت خبر ندارید با این امار
نظرات بینندگان