arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۷ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۸

هدیه 15 سالگی ایمیل به کاربران: جیمیل را با تاخیر ارسال کنید!

ایمیل 15 ساله  شد و گوگل به همین مناسبت برنامه ریزی کرده که امکانی فراهم کند تا کاربران ایمیل های خود را بنا به دلخواهشان منتشر کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایمیل 15 ساله  شد و گوگل به همین مناسبت برنامه ریزی کرده که امکانی فراهم کند تا کاربران ایمیل های خود را بنا به دلخواهشان منتشر کنند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، هیچ چیز به این اندازه ازار دهنده نیست که یک ایمیل را بازکنید و از یک سو مایل نباشید همان موقع پاسخگو باشید و از سوی دیگر مجبور باشید پاسخ دهید، چرا که می ترسید پاسخ دهی را فراموش کنید. به نظر می رسد جیمیل این مشکل را حل کرده است.

گوگل یک ابزار جدید برای جیمیل را ارائه کرده که به شما اجازه می دهد یک ایمیل را ایجاد کنید، اما زمانبندی آن را به زمان دلخواه خود موکول کنید. یعنی هم پاسخ دهید و هم مجبور نباشید نگران دیر و زود شدن پاسختان باشید.

گوگل اعلام کرده که این ویژگی طراحی شده است تا مردم بتوانند در طول روزهای غیرکاری فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشند.این ویژگی به شما امکان می دهد از زمان ارسال پیشنهادی مانند «فردا صبح» در ساعت 8 صبح یا «فردا بعد از ظهر» در ساعت 2 صبح و... گزینه دلخواه را انتخاب کنید. البته این به معنای محدودیت زمان ارسال نیست و شما می توانید تاریخ و زمان خاصی را به دلخواه خود تنظیم کنید.

این ویژگی جدید به عنوان بخشی از هدیه روز تولد جیمیل به نمایش درآمد. سرویس، که اولین تلاش گوگل را فراتر از جستجو نشان داد، این سرویس در حال حاضر 1.5 میلیارد کاربر ماهانه دارد.

افزون بر این گوگل اعلام کرد که ویژگی Smart Compose را برای همه گوشی های ادروید ارائه می کند  Smart Compose  با استفاده از هوش مصنوعی برای پیش بینی آنچه شما ممکن است در آینده در ایمیل بنویسید استفاده می شود. پیش از این، این ویژگی تنها در لپ تاپ و پی سی و و تلفنهای پیکسل موجود بود. این شرکت اعلام کرد که به زودی ویژگی مذکور به آیفون می رسد. این ویژگی به جز انگلیسی در چهار زبان دیگر در دسترس خواهد بود: اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی.

گوگل اخیرا ویژگی های جدید دیگری را نیز به جیمیل افزوده است که شامل جستجوی پویا می شود.

نظرات بینندگان