arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰

انتشار فیلمهای غیراخلاقی شاهزادگان عرب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چندی پیش «سوزان مبارک» همسر «حسنی مبارک» دیکتاتور سابق مصر در اظهاراتی رسانه ای اعلام کرد که در آینده ای نزدیک فیلم های جنسی شاهزادگان عرب کشورهای حوزه خلیج فارس را منتشر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، آن اظهارات خانم مبارک جنجالی رسانه ای در جهان عرب به وجود آورد و ترس و وحشتی در میان شاهزادگان عرب به وجود آورد.

این بار خانم «بثینه شعبان» مشاور «بشار اسد» رییس جمهور سوریه طی اظهاراتی مشابه، شاهزادگان عرب کشورهای حوزه خلیج فارس را به انتشار فیلم های جنسی تهدید کرد.

این مقام سوریه ای که با خبرنگاران سخن می گفت، افزود: ما فیلم هایی با صدا و تصویر واضح از شاهزادگان عرب در اختیار داریم که در صورت نیاز آن ها را منتشر خواهیم کرد.

خانم «بثینه شعبان» در ادامه گفت: اگر نیاز باشد اسناد و مدارکی که در اختیار داریم را از طریق منتشر کردن در فضای مجازی و سایت های اینترنتی، به این شاهزادگان عرب نشان خواهیم داد.

در همین حال کارشناسان مسائل سیاسی جهان عرب چندی پیش، پس از سفر «حمد بن عیسی آل خلیفه» دیکتاتور بحرین به مصر و عیادت از «حسنی مبارک»، اعلام کردند که یکی از اصلی ترین اهداف او از دیدار با مبارک، صحبت کردن در مورد فیلم های جنسی این شاهزادگان عرب بود که «سوزان مبارک» از آن سخن می گفت.
نظرات بینندگان