arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۸

فرماندار دزفول: ۹ روستا در دزفول تخلیه شدند / مسدود شدن جاده ساحلی

سرپرست فرمانداری دزفول از تخلیه ۹ روستا جهت پیشگیری از خطرات احتمالی سیلاب خبر داد. وی افزود: تاکنون آب وارد روستا‌ها نشده است، اما برای پیشگیری از خطرات احتمالی روستا‌ها تخلیه شده‌اند. خوشبختانه مردم نیز نسبت به جابه‌جایی و تخلیه روستا‌ها مقاومت نکرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست فرمانداری دزفول از تخلیه ۹ روستا جهت پیشگیری از خطرات احتمالی سیلاب خبر داد.

محمد حیدری در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش دبی سد دز، جهت پیشگیری از خطرات احتمالی تاکنون ۹ روستا تخلیه شده‌اند.

وی افزود: تاکنون آب وارد روستا‌ها نشده است، اما برای پیشگیری از خطرات احتمالی روستا‌ها تخلیه شده‌اند. خوشبختانه مردم نیز نسبت به جابه‌جایی و تخلیه روستا‌ها مقاومت نکرده‌اند.

سرپرست فرمانداری دزفول گفت: احشام این روستاییان نیز در مراکزی که از گذشته معین شده بود، نگهداری و علوفه آن‌ها نیز تأمین شده است.

وی عنوان کرد: در روز‌های گذشته برخی از سیل‌بند‌ها شکسته شده بودند، که ترمیم شدند.

حیدری در خصوص وضعیت مقاومت سیل‌بند‌های زاویه‌های دزفول، گفت: تاکنون سیل‌بند‌های زاویه‌های دزفول نسبت به سیلاب مقاوم بوده‌اند که امیدواریم این وضعیت ادامه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری دزفول بیان کرد: همچنین با توجه به آبگرفتگی جاده ساحلی دزفول این مسیر مسدود و تردد وسایل نقلیه در آن ممنوع اعلام شده است. همچنین بنا به درخواست کارشناسان سازمان میراث فرهنگی بازدید از پل قدیم دزفول یا همان پل ساسانی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

نظرات بینندگان