arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۸

فرمانداری شمیرانات: مسیر زردبند به فشم مسدود است

مسئول مدیریت بحران فرمانداری شمیرانات ضمن تاکید بر مسدودیت محور زردبند - فشم (ورودی بخش رودبار قصران) گفت: از شهروندان می‌خواهیم در این مسیر‌ها تردد نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئول مدیریت بحران فرمانداری شمیرانات ضمن تاکید بر مسدودیت محور زردبند - فشم (ورودی بخش رودبار قصران) گفت: از شهروندان می‌خواهیم در این مسیر‌ها تردد نکنند.

بابک صابونی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام اینکه شرایط بخش رودبار قصران از لواسانات بحرانی‌تر است ابراز کرد: با وجود مسدود بودن گردنه قوچک (ورودی بخش‌های لواسانات و رودبار قصران) برخی از شهروندان با اصرار و اعلام لواسان به عنوان مقصد خود از گردنه پایین می‌آیند و با مراجعه به محور زردبند - فشم منجر به ایجاد ترافیک می‌شوند.
وی ضمن تاکید بر شرایط نامساعد بخش رودبار قصران افزود: با توجه به طغیان رودخانه جاجرود، سقوط تیر برق‌ها و قطعی‌های پیش آمده در برخی از محله ها، حضور و ایجاد ترافیک شهروندان در این محدوده در روند کار نیرو‌های خدماتی از جمله برق، گاز و ... مشکل به وجود می‌آید.
صابونی اظهار داشت: با توجه به تعطیلی تمامی مراکز صنفی خدماتی در حاشیه رودخانه ها، خطر ریزش کوه و بهمن در ارتفاعات، ناامنی مسیر به دلیل لغزنده بودن و امکان رانش زمین از شهروندان تقاضا داریم برای گذراندن اوقات فراغت خود امروز (روز طبیعت) به بخش‌های شمیرانات بویژه رودبار قصران سفر نکنند.
مسئول مدیریت بحران فرمانداری شهرستان شمیرانات گفت: مناطق زایگان، روته، منطقه حسن آباد، حاشیه بلوار ساحلی و بیخ باغ فشم که شب گذشته تخلیه شدند، آب گرفته است.
شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
این شهرستان با وجود روددره ها، مراکز صنفی خدماتی، پیست‌های اسکی، تفرجگاه‌های متعدد، طبیعتی بکر و ... یکی از مقصد‌های گردشگری شهروندان بویژه در تعطیلات بشمار می‌آید.

نظرات بینندگان