arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۸

دریادار سیاری: ارتش ترمیم سیل بند‌های خوزستان را آغاز کرد

فرمانده عملیات ارتش در خوزستان گفت: ترمیم سیل بند‌ها می‌تواند از آبگرفتگی جلوگیری کند و ارتش نیز ترمیم سیل بند‌ها را آغاز کرده است. او گفت: با توصیه‌هایی که مسئولان برای کنترل سیلاب دارند، ترمیم سیل‌بند‌ها و توجه، هماهنگی و همدلی مردم بدون هیچ آسیبی می‌توان این بحران را پشت سر گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده عملیات ارتش در خوزستان گفت: ترمیم سیل بند‌ها می‌تواند از آبگرفتگی جلوگیری کند و ارتش نیز ترمیم سیل بند‌ها را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان، روز سه شنبه درباره اهمیت سیل بندها، اظهار داشت: ترمیم سیل بند‌ها می‌تواند از آبگرفتگی جلوگیری کند و ارتش نیز ترمیم سیل بند‌ها را آغاز کرده است.

وی افزود: ارتش برابر توصیه ستاد بحران برای تخلیه مردمی که در کنار رودخانه‌ها هستند و رسیدگی و کمک به آن‌ها برای جا به جایی اقدام کرده است.

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان، گفت: با توصیه‌هایی که مسئولان برای کنترل سیلاب دارند، ترمیم سیل‌بند‌ها و توجه، هماهنگی و همدلی مردم بدون هیچ آسیبی می‌توان این بحران را پشت سر گذاشت.

نظرات بینندگان