arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۸

فرماندار کرمانشاه: راه ارتباطی ۵۲ روستای مسدود شده در جریان سیل، باز شد

فرماندار کرمانشاه از باز شدن راه ارتباطی ۵۲ روستای مسدود شده در جریان سیل در شهرستان کرمانشاه خبر داد. فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: هم اکنون راه‌های ارتباطی تعداد کمی از روستا‌های حوزه شهرستان کرمانشاه به دلیل وقوع سیل بسته است که تلاش برای بازگشایی این راه‌ها در حال انجام است و امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی آن‌ها باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندار کرمانشاه از باز شدن راه ارتباطی ۵۲ روستای مسدود شده در جریان سیل در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

فضل الله رنجبر در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی جاری شدن سیلاب در بخش فیروزآباد در حوزه شهرستان کرمانشاه و تخریب پل و جاده در این منطقه، راه ارتباطی تعدادی از روستا‌ها قطع شده بود که با تلاش صورت گرفته راه ۵۲ روستای این بخش شامل روستا‌های عثمانوند و جلالوند با تلاش‌های مجموعه راهداری عصر روز گذشته (۱۳ فروردین) باز شده است.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: هم اکنون راه‌های ارتباطی تعداد کمی از روستا‌های حوزه شهرستان کرمانشاه به دلیل وقوع سیل بسته است که تلاش برای بازگشایی این راه‌ها در حال انجام است و امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی آن‌ها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اعزام اکیپ‌های ارزیاب برای ارزیابی خسارت‌های وارد شده ناشی از بروز سیل و سیلاب در حوزه شهرستان کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ برآورد دقیقی از میزان خسارت‌های وارد شده ناشی از سیل در حوزه شهرستان کرمانشاه صورت نگرفته است.

نظرات بینندگان