arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۴ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۸

لاریجانی: برای سیل زدگان بودجه ویژه اختصاص می‌یابد / برای مسکن سیل زدگان برنامه‌ریزی شده

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای جبران خسارات و ساخت مسکن سیل زدگان بودجه ویژه اختصاص داده می‌شود.وی افزود: احداث سدهای لازم برای کنترل آب‌ها و انجام برنامه‌های آبخیزداری و تهیه امکانات لازم برای لایروبی رودخانه‌ها از موضوعاتی است که در شرایط فعلی باید جدی گرفته شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای جبران خسارات و ساخت مسکن سیل زدگان بودجه ویژه اختصاص داده می‌شود.

به گزارش فارس، علی لاریجانی ظهر امروز در بدو ورود به استان لرستان در فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از نکات مهم در بارندگی‌های امسال این بود که در برخی بخش‌ها باید امکاناتی برای پیشگیری فراهم‌ شود.

وی افزود: احداث سدهای لازم برای کنترل آب‌ها و انجام برنامه‌های آبخیزداری و تهیه امکانات لازم برای لایروبی رودخانه‌ها از موضوعاتی است که در شرایط فعلی باید جدی گرفته شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی بخشی از اقدامات مربوط کارهای فوری است که برای کاهش خسارات و نجات مردم توسط استانداری و بخش‌های اجرایی و نیروهای مسلح در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از کار مربوط به حل مسائل مردم است؛ مانند جبران خسارت از بین رفتن مغازه‌ها منازل و کشاورزی مردم که خوشبختانه در دولت به این موضوع توجه شده است.

لاریجانی به تاکید رهبر معظم انقلاب بر توجه به اقدامات پیشگیرانه اشاره و عنوان کرد: بودجه کافی و ویژه‌ای برای بحث پیشگیری اختصاص خواهیم داد.

وی با بیان اینکه استان‌های مختلفی درگیر سیل هستند، گفت: در این بین لرستان خسارات زیادی از سیل دیده است.

رئیس مجلس بیان داشت: مردم نگرانی و اضطراب نداشته باشند و اگر خسارتی به منازل مغازه‌ها و وسائل آنها وارد شده جای نگرانی نیست، کمااینکه برای مسکن سیل زدگان برنامه‌ریزی شده و بودجه مورد نیاز برای دولت در این راستا تامین می‌شود.

نظرات بینندگان