arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰

کاش استیلی رییس کل بانک مرکزی بود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بالاخره پس از ثبت رکورد باخت ۳ بر صفر مقابل استقلال که طی ۳۴ سال گذشته بی نظیر بود، از سمت خود استعفاء داد.

او که پیشتر گفته بود عاشق سرمربی گری پرسپولیس بوده، در میانه فصل این تیم را در شرایطی ترک کرد که شانس برد هر دو جام لیگ برتر و حذفی از این تیم گرفته شده است.

تجربه سرمربی گری استیلی از این حیث حایز توجه است که او از آغاز منتقدان جدی داشت. در ادامه اکثر هواداران تیم هم از او قطع امید کردند. زمزمه های درخواست استعفای او از پیشنهادهای مشفقانه آغاز شد و به سرعت به فریاد های تند هوارداران تیم و فوتبال دوستان بدل شد.
اما هر بار او با روحیه ای لجوجانه از استقامت سخن گفت تا ارزش مبارز بودن و موفق شدن را برای خود بخرد، درست شبیه یک سرباز.

حتی او هواداران تیم را مایه دردسر تیمش خواند و آرزوی نبود آنها را کرد. استیلی دیگر هیچ ناظری را برنمی تابید. همه نتایج هم روز به روز به زیان او و در تایید ادعای منتقدانش بود که او را برای هدایت پرسپولیس کم تجربه و کم توان می دانستند.

هرچند گهگاه نتایجی او را به توانمندی مغرور می کرد ولی کار به جایی رسید که دیگر خود استیلی هم باور کرد که سنگری که تصور می کرد از آن دفاع می کند، مدت هاست که از بین رفته و برنامه های او به کام رقیب شده است. استعفاء داد هر چند دیر، ولی رفت.

حال شاید مجموعه مسایلی که باشگاه پرسپولیس را درگیر خود ساخته، مجال یک فصل نو را برای تکرار موفقیت های گذشته نیاز داشته باشد ولی حداقل استیلی با کناره گیری اش آغاز این مجال را برای باشگاه کلید زد.

حال که این مطلب را" آقای بهمنی، برای فتح کدام سنگر مانده اید؟" بازخوانی می کنم، رکوردهای دیگری همچون حباب بی نظیر سکه، ثبت ارز چندین نرخی پس از ۱۰ سال و رقم خوردن بی ارزش ترین ریال تاریخ با نرخ برابری ۱۳۷۵۰ ریال در برابر یک دلار آمریکا نیز می تواند اضافه شود.
پس بهتر نبود، حداقل استیلی نوعی رییس کل بانک مرکزی می بود؟

* علی حق / خبر
نظرات بینندگان