arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۸

راه دسترسی گمیشان - بندر ترکمن باز شد

جانشین فرمانده سپاه همدان گفت: راه دسترسی گمیشان- بندر ترکمن باز شد و ساخت پل‌های شناور در منطقه سیل زده پل دختر در دست انجام است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده سپاه همدان گفت: راه دسترسی گمیشان- بندر ترکمن باز شد و ساخت پل‌های شناور در منطقه سیل زده پل دختر در دست انجام است.

سردار مهدی فرجی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به استقرار گروه رزمی مهندسی ۴۳ امام علی سپاه همدان در منطقه سیل‌زده لرستان اظهارداشت: به دستور فرمانده کل سپاه این یگان رزمی مهندسی امکانات خود شامل ۴ بیل مکانیکی، ۲ بلدوزر، ۱۰ کمپرسی، یک دستگاه گریدر و تانکر آب و سوخت‌رسان را در منطقه مستقر کرده است.

وی با اعلام اینکه گروه رزمی مهندسی ۴۳ امام علی استان همدان در قالب دو گردان راه سازی و استحکامات به همراه فرمانده و دیگر عوامل اجرایی‌اش در حال خدمت‌رسانی به مردم لرستان هستند، افزود: این گروه در تلاش است در مناطق سیل زده به ویژه منطقه پل دختر مسیر‌ها را بازگشایی کرده و یا راه سازی کنند.

جانشین فرمانده سپاه همدان با اعلام اینکه این گروه در روز‌های گذشته که شهرستان ملایر شاهد بارش‌های بسیار بود نیز توانست خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه دهد، عنوان کرد: در منطقه سیل زده گومیشان نیز خدمت‌رسانی به مردم منطقه ادامه داشته و توزیع امکانات به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: با هماهنگی قراه گاه خاتم الانبیا (ص) عملیات تخلیه آب در منطقه گومیشان در حال انجام است توانسته‌ایم راه دسترسی این منطقه به بندر ترکمن را ایجاد کنیم به گونه ای‌که از روز گذشته ارتباط زمینی این دو منطقه برقرار شده است.

فرجی از اعزام فوری دو کامیون شامل مواد عذایی لوازم بهداشتی و دیگر امکانات ضروری از سوی استان همدان به منطقه سیل زده پل دختر خبر داد و گفت: سپاه همدان توانست ۳۵ تن کنسرو که توسط سازمان اتکا خریداری شده بود را به منطقه سیل زده لرستان منتقل کرده و به دست مردم برساند.

وی از ساخت پل‌های شناور توسط سپاه همدان در منطقه سیل زده پل دختر خبر داد و تصریح کرد: سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در تلاش است یا یک نانوایی و آشپزخانه سیار با امکانات کامل نیز در منطقه سیل زده پل دختر مورد یا مناطق مورد نظر مسئولان لرستان راه‌اندازی کند تا بخشی از نیاز‌های مردم منطقه تامین شود.

جانشین فرمانده سپاه همدان با تاکید کرد: گردان رزمی مهندسی ۴۳ امام علی (ع) استان همدان حسب تدبیر فرماندهی کل سپاه تا زمانی که بحران در منطقه سیل زده لرستان پایان نیابد و مردم به حضور آن‌ها نیاز داشته باشند در منطقه حاضر خواهند بود.

وی با بیان اینکه بخشی از امکانات مهندسی سپاه همدان برای سد سازی به منطقه خوزستان ارسال شده است، عنوان کرد: بخش دیگری از امکانات مهندسی سپاه همدان نیز در منطقه قلعه جوع شهرستان فامنین در حال بازسازی منطقه و برطرف کردن مشکلات مردم است.

نظرات بینندگان