arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰

امکان دسترسی کاربران به اینترنت 2 مگابیت بر ثانیه در شبکه‌ی IP مدیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون رسانه‌ی مجازی سازمان صدا و سیما با اشاره به برنامه های سازمان در تولید محتوا اظهار داشت: فناوری نوین IP مدیا که یک زیرساخت مشترک از موبایل، وب و تلویزیون است که امکان دسترسی کاربران به اینترنت 2 مگابیت بر ثانیه را بر روی خطوط ADSL و فیبرنوری با حداقل هزینه فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از سیتنا، مستقر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، "لطف الله سیاهکلی" در مراسم افتتاحییه هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران الکامپ از برنامه‌های این سازمان برای راه‌اندازی شبکه‌ی IP مدیا که قابلیت استفاده همزمان موبایل ، وب و تلویزیون را دارد خبر داد.

وی ادامه داد: این فناوری نوین بر بستر ADSL و فیبرنوری با پهنای باند 2 مگابیت بر ثانیه به مردم قابل ارائه است.

وی گفت: با راه اندازی زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات این پروژه از ظرفیت ایجاد شده این شبکه استفاده می‌کند و دیگر نیازی به پهنای باند اینترنت جهانی نخواهد داشت.

سیاهکلی با بیان اینکه این پروژه که با چندین برابر پهنای باند فعلی کاربران در دسترس خواهد بود و با قیمت فعلی ADSL ارائه می‌شود و می‌تواند تمامی تیازمندی‌های مردم را در استفاده از کاربردهای فناوری برطرف کند، افزود: فرصت لازم برای ارسال و دریافت مالتی مدیا بر روی این شبکه و از طریق دستگاه مبدل "ست آپ باکس" فراهم شده است که بخشی از محتوا را برای این شبکه صدا و سیما فراهم می کند اما قصد داریم با انجام چنین شبکه هایی به جای دریافت در مقام ارسال دیتا در دنیا قرار گیریم.
نظرات بینندگان