arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۹۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰

حمله تند حسن عباسی به وزیر اقتصاد و معاونش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب به نقل از مشرق؛ حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‏های دکترینال امنیت بدون مرز در سخنرانی اخیر خود گفت:

*نه دولت سازندگی که صراحتاً مدعی لیبرال است و نه دولت دوم خرداد، بلکه حتی دولت اصول‌گرای فعلی. تئوریسین‌های اقتصادی دولت فعلی از دانشگاه علامه طباطبایی هستند که رسماً در این دانشگاه، به لیبرال بودن مشهورند و خنده‌دار است که سیستم اقتصادی دولت اصول‌گرا در اختیار مرکانتیلیست‌ها است. لیدر اینها آقای پژویان است که دو شاگرد اصلی‌‌اش، دبیر طرح هدفمند کردن یارانه و معاون اقتصاد‌ی وزارت اقتصاد و خود وزیر اقتصاد. اینها اساساً فریدمنی هستند، یعنی اقتصاد را از نگاه میلتون فریدمن می‌بینند. مسئله من این نیست که مدیران کدام جناح سیاسی بی‌عرضگی کرده و موجب این اختلاس شده، مسئله من این است که چطور می‌شود تئوریسین اقتصادی جمهوری اسلامی لیبرال باشد؟

*دولت سازندگی که سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی آمد و رسماً اعلام کرد که ما لیبرال‌ـ‌دموکرات هستیم، صداقت داشت و آمد و حرفش را صریح زد و موضع خود را روشن کرد. دولت اصلاحات هم که آمد و گفت ما لیبرالیسم را قبول داریم. حکومت هم با اینها برخورد کرد، اما آیا دولت اصول‌گرا می‌تواند به این سئوال جواب بدهد که چرا مدیران اقتصاد‌ی شما لیبرالیست هستند؟ چرا تئوریسین اقتصادی دولت نهم و دهم یک چهره لیبرال است؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منتظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
4
7
خون خودتو کثیف نکن بشین سر جات قضیه ازاین حرفاها گذشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
3
8
آقای عباسی خوش صحبت لطف بفرمایید شما یک تئوری اقتصادی ارائه بدید تا نظام بر پایه اون نظریه اداره بشه. اول یک گاری بساز بعد ماشین دیگران رو نابود کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
3
7
برو بابا حال نداریم...
نظرات بینندگان