arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۸

بازگشایی محور آفرینه به پل دختر لرستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اصفهان گفت: در حال حاضر اکیپ های راهداری با کمک نیروهای سپاه در سه جبهه مشغول بازگشایی محور آفرینه به پل دختر هستند که به زودی به اتمام خواهد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: محور آفرینه به پل دختر در استان لرستان با تلاش راهداران اصفهانی بازگشایی خواهد شد.

به گزارش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه با بیان این مطلب، اظهار کرد: پس از ابلاغ و اعلام دستور جهت اعزام نیروها و ماشین آلات راهداری به استان سیل زده لرستان، 26 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک به همراه پرسنل مجرب از اصفهان به منطقه معمولان اعزام شد.

وی ادامه داد: در ساعات اولیه حضور راهداران اصفهانی عملیات بازگشایی و ریزش برداری و ایمن سازی محور معمولان- آفرینه در دستور کار قرار گرفت که با تلاش های جهادی راهداران این محور در روز 15 فروردین بازگشایی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: در حال حاضر اکیپ های راهداری با کمک نیروهای سپاه در سه جبهه مشغول بازگشایی محور آفرینه به پل دختر هستند که به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی انجام شده در حد بازگشایی محور، تعریض و ایمن سازی و برقراری عبور و مرور بوده است و در آینده باید عملیات بهسازی این محور توسط استان لرستان انجام شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از 14 فروردین به عنوان فرمانده عملیاتی و نماینده مدیرکل در لرستان مستقر شده است.

نظرات بینندگان