arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰

دایی در اندیشه بازگشت به پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتقاد علی دایی از وضعیت راه آهن، چراغ سبزی به رویانیان است تا دایی در نیم فصل دوم لیگ برتر، مجدداً سرمربی پرسپولیس شود.

به گزارش انتخاب به نقل از به نقل از عصر ایران: علی دایی با بیان سخنانی انتقادی در خصوص عملکرد مدیران راه آهن، آنها را به شکلی تلویحی تهدید به کناره گیری از این تیم کرد.

علی دایی روز گذشته در گفتگو با خبرگزاری فارس، درباره طلب بازیکنان راه آهن و ناراحتی آنها و اینکه‌ نمی‌خواستند تمرین کنند گفت: " بازیکنان ما فقط حدود 15 درصد پول خود را گرفته‌اند و ناراحت بودند. آنها را آرام کردم اما دفعه آینده مجبوریم هر تصمیمی بازیکنان بگیرند کادر فنی هم با آنها همسو شود تا مسئولان به مشکلات تیم رسیدگی کنند. "

وی همچنین افزود: " یک مشت جوان دور هم جمع شده‌اند و خوب هم نتیجه گرفته‌اند. فقط بدشانسی گریبان‌گیر ما شده که در خیلی از بازی‌ها در دقایق پایانی نتیجه را واگذار کردیم. با این حال من نگران مشکلات مالی هستم. اگر تا نیم فصل این مشکلات حل نشود نمی‌دانم چه بلایی سر این تیم خواهد آ‌مد. امیدوارم این اتفاق نیفتد و مسئولین به این تیم فکر کنند. "

وی درباره شکست پرسپولیس در دربی گفت: باخت و نتایج پرسپولیس به من ربطی ندارد. من دنبال این هستم تا به تیم خودم برسم.

به نظر می رسد سخنان انتقادی علی دایی درباره وضعیت راه آهن، و بویژه تاکید وی بر این نکته که " اگر تا نیم فصل مشکلات { راه آهن } حل نشود نمی دانم چه بلایی سر این تیم خواهد آمد "، چراغ سبزی است که دایی به رویانیان نشان می دهد تا در نیم فصل دوم لیگ، او سرمربی پرسپولیس شود.

علی دایی تا پیش از این، هیچ انتقادی از مدیران راه آهن نکرده بود و اکنون که حمید استیلی استفعا کرده و رویانیان در پی انتصاب سرمربی جدید پرسپولیس است، لب به انتقاد از عملکرد مدیران راه آهن گشوده است. 

اما دایی به شکلی زیرکانه، انتقاد خود را تلویحا و بدون هدف قرار دادن انصاری فر مطرح کرده است تا اگر در نهایت مربی پرسپولیس نشد، اوضاع در راه آهن برایش نامطلوب تر نشود.

علی دایی پیش از این در دفاع از رویانیان نیز موضع گیری کرده بود. وی هر چند که می گوید: " باخت و نتایج پرسپویس به من ربطی ندارد. من به دنبال این هستم تا به تیم خودم برسم "، ولی به شکلی ناگهانی و درست در شرایط که پرسپولیس در جستجوی مربی جدید است، لحن سخن گفتنش درباره تیم راه آهن تغییر کرده است.

بر تیزبینان پوشیده نیست که این سخنان دایی می تواند روانان را وسوسه کند که عاشوری را تا نیم فصل به عنوان سرمرب موقت پرسپولیس نگه دارد و در نیم فصل دوم، دایی را با رقمی کمتر از مربیان خارجی به سرمربیگری پرسپولیس منصوب کند. بدین ترتیب هم در مخارج باشگاه پرسپولیس صرفه جویی می شود و هم رویانیان تماشاگران پرسپولیس را راضی می کند و هم "شهریار" دوباره تاج و تخت از دست رفته اش در پرسپولیس را بازپس می گیرد!
نظرات بینندگان