arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۹۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰

انفجار در کارخانه فولاد غدیر یزد/12 نفر کشته و زخمی شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار یزد از انفجار در فولاد غدیر یزد خبر داد و گفت: انفجار در این مجتمع فولادسازی 19 کشته و مجروح بر جای گذاشت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از مهر، عزیزالله سیفی اظهار داشت: انفجار در کارخانه فولاد غدیر یزد باعث کشته شدن هفت نفر و مجروح شدن 12 نفر شد که به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این انفجار در ساعت 19 و 15 دقیقه شب گذشته رخ داد، افزود: بلافاصله پس از حادثه تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسانی از جمله اورژانس، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در محل مستقر شده و به کمک‌رسانی به صدمه دیدگان اقدام کردند.

سیفی با اشاره به اینکه کارخانه فولاد غدیر در انتهای شهرک صنعتی یزد واقع شده است، اظهار داشت: تعدادی از کشته‌ شدگان از اتباع خارجی مقیم استان یزد، تعدادی از استان‌های همجوار و یک نفر مجروح هم مربوط به یزد است.

فرماندار یزد درباره اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان استان نیز گفت: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه استاندار یزد طی تماس‌هایی با بخش‌های مختلف ضمن دستور رسیدگی سریع به موضوع و بررسی علت انفجار کوره ذوب کارخانه، دستور اسکان خانواده‌های آسیب دیده و کشته شده را داد.

سیفی ادامه داد: در ساعت اولیه صبح امروز نیز استاندار یزد به همراه معاون سیاسی و جمعی از مدیران ضمن حضور در بیمارستان سوانح سوختگی یزد و دیدار با مجروحان ایی حادثه از آنها دلجویی کردند.

وی تأکید کرد: به دستور استاندار با شهرداری برای پرداخت تمامی هزینه دفن و انتقال کشته شدگان و مصدومان و با اداره کل اتباع خارجی برای انتقال بدون هزینه و سریع اتباع کشته شده به کشورهایشان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

فرماندار یزد درباره علت حادثه نیز گفت: کارخانه متعلق به بخش خصوصی است و مدیر کارخانه و مسئولان از بعد از حادثه در بازداشت به سر می‌برند با این حال دلیل انفجار در این کارخانه در دست بررسی است و جمعی از کارشناسان با جدیت در حال بررسی دلیل این حادثه هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
0
6
حتما مثل ساير موارد اتفاقى بوده است!
عبدا...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
0
دو نکته مهم در فرمایشات جناب فرماندار وجود دارد، یکی اینکه جناب استاندار دستورات لازم را برای رسیدگی سریع به موضوع و بررسی علت انفجار کوره ذوب کارخانه، اسکان خانواده‌های آسیب دیده و کشته شده، انتقال بدون هزینه و سریع اتباع کشته شده به کشورهایشان صادر فرموده و حتی با مجروحان حادثه دیدار داشته اند. نکته دوم اینکه به حمدا... کشته شدگان هیچیک یزدی نیستند. پس همه چیز خوب و اوضاع بر وفق مراد است!!
نظرات بینندگان