arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸

مدیریت بحران: خطر گرفتار شدن اهواز در سیلاب / چاره‌ای جز حفظ جان مردم نداریم

‌رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به اینکه هم‌اکنون آب به سمت اهواز منحرف شده است، ضرورت دارد مناطق سلیم‌آباد، عین دو، گلدشت، سادات و سیاحی در اهواز تخلیه شوند. همچنین اهالی کیانشهر و ملاشیه به حالت آماده‌باش قرار گیرند.از شهروندان می‌خواهیم در مناطقی که دستور تخلیه داده شده است حتما تخلیه کنند؛ هر چند تخلیه منازل کار سختی است اما چاره‌ای جز حفظ جان مردم نداریم که امیدواریم بتوانیم کمک‌های امدادی را به موقع داشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

‌رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر لزوم تخلیه برخی مناطق اهواز گفت: ممکن است بخش‌هایی از اهواز گرفتار سیلاب شود.

‌به گزارش ایسنا، اسماعیل نجار در حاشیه بازدید از کانال سلمان که امروز (21 فروردین.ماه) انجام شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون آب به سمت اهواز منحرف شده است، ضرورت دارد مناطق سلیم‌آباد، عین دو، گلدشت، سادات و سیاحی در اهواز تخلیه شوند. همچنین اهالی کیانشهر و ملاشیه به حالت آماده‌باش قرار گیرند.

وی تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم در مناطقی که دستور تخلیه داده شده است حتما تخلیه کنند؛ هر چند تخلیه منازل کار سختی است اما چاره‌ای جز حفظ جان مردم نداریم که امیدواریم بتوانیم کمک‌های امدادی را به موقع داشته باشیم.

نجار ادامه داد: جز مناطقی که اعلام شد دیگر مناطق اهواز مشکل خاصی ندارند و وضعیت فعلی آنها باثبات و پایدار است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ماشین‌آلات زیادی در حال فعالیت هستند تا سیل‌بندها را استحکامبخشی و تقویت کنند.

نظرات بینندگان