arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸

تا بازگشت شرایط به حالت عادی در کنار مردم خوزستان هستیم

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از فعالیت شبانه‌روزی نیروهای این یگان در نقاط آسیب‌دیده از سیل استان خوزستان خبر داد و گفت: تا بازگشت شرایط به حالت عادی در کنار مردم خوزستان هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از فعالیت شبانه‌روزی نیروهای این یگان در نقاط آسیب‌دیده از سیل استان خوزستان خبر داد و گفت: تا بازگشت شرایط به حالت عادی در کنار مردم خوزستان هستیم.

 سردار حبیب اله جان نثاری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان خوزستان، یکی از موضوعات اساسی در هر شرایطی را "تأمین امنیت" برشمرد و اظهار داشت: با توجه به گستردگی سیل در این استان، استقرار کامل نیروهای یگان ویژه در شهرهای حادثه دیده، روستاها، معابر و …، صورت گرفته و با تلاش شبانه روزی نیروهای کارآمد این یگان، امنیت صد درصدی در مناطق سیل‌زده حاکم است.

وی افزود: نیروهای یگان ویژه در شهرها و روستاهای آسیب دیده از سیل مستقر و علاوه بر تلاش برای تأمین نظم و امنیت، به "مردم یاری" و کمک برای " تسریع در فرایند امدادرسانی" می‌پردازند.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا اضافه کرد: گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده تا بازگشت شرایط به حالت عادی، فعالانه و شبانه روز ایفای نقش می‌کنند.

این مقام انتظامی تأکیدکرد: با برنامه‌ریزی و مدیریت فرماندهان و مسئولان مستقر در منطقه، همچنان ارائه خدمات، رساندن اقلام و کمک‌های مردمی در حال انجام است که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، یگان ویژه تا آخرین لحظات پای کار است و به مأموریت خود ادامه خواهد داد.

سردار جان نثاری عنوان کرد: در اینجا زیبایی‌های بسیار دیدنی و شنیدنی وجود دارد، در واقع یک تعامل و هماهنگی بسیارخوبی بین مردم و همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها به ویژه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی وجود دارد.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی گفت: آنچه که در این مأموریت مورد توجه همگان قرار گرفته، همراهی مردم و مسئولان با نیروهای مسلح بوده که با وجود وقوع چنین حادثه تلخی، شاهد همدلی و تعامل حداکثری برای رفع مشکلات هستیم که البته این همراهی مورد انتظار است.

نظرات بینندگان