arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸

آخرین وضعیت ورودی شهر اهواز

پس از تلاش روز گذشته برای احداث سیل‌بند، امروز سطح آب در ورودی شهر اهواز کاهش پیدا کرده است و تردد در میدان ابتدای شهر روان است.نیروهای عملیاتی و مردم از شب گذشته تاکنون با احداث سیل‌بند در مقطع ورودی اهواز شرایطی را ایجاد کرده‌اند که مانع ورود آب به اهواز شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین وضعیت ورودی شهر اهواز

پس از تلاش روز گذشته برای احداث سیل‌بند، امروز سطح آب در ورودی شهر اهواز کاهش پیدا کرده است و تردد در میدان ابتدای شهر روان است.

‌به گزارش ایسنا، روز گذشته سطح آب در ورودی شهر اهواز بسیار بالا بود و تردد در میدان ورودی شمال غربی شهر به سختی انجام می‌شد.

نیروهای عملیاتی و مردم از شب گذشته تاکنون با احداث سیل‌بند در مقطع ورودی اهواز شرایطی را ایجاد کرده‌اند که مانع ورود آب به اهواز شوند.

احداث این سیل‌بند در مقطع ورودی اهواز و در محور اهواز - شوش باعث شده تردد در این محور به صورت کامل متوقف شود و هیچ خودرویی امکان عبور از این محور را ندارد.

عملیات ساخت سیل‌بند ورودی اهواز در مقاطع پایین‌تر از ورودی شهر نیز همچنان توسط نیروهای عملیاتی حاضر در منطقه ادامه دارد.

به گفته یکی از نیروهای عملیاتی حاضر در منطقه سه شبانه‌روز است که این نیروها در تلاش هستند تا مانع ورود آب به شهر اهواز شوند.

این تیم‌های عملیاتی با کمک امکانات ارسال شده و مردم، شب گذشته توانسته‌اند سیل‌بند ورودی شهر اهواز را تکمیل کنند تا آب وارد اهواز نشود.

اکنون پل ورودی شهر اهواز را آب فرا گرفته و این سیل‌بند بر روی پل احداث شده است. کار احداث سیل‌بند در دیگر مقاطع ورودی شهر نیز همچنان ادامه دارد.

مردم برای دیدن شرایط آب در ورودی شهر تجمع کرده‌اند و نیروهای عملیاتی حاضر در منطقه در تلاش هستند تا تجمع مردم را پراکنده کنند.

آب در اطراف ورزشگاه غدیر اهواز که در نزدیکی ورودی شهر واقع شده، قرار دارد اما وارد ورزشگاه نشده و شرایط ورزشگاه مساعد است.

به گفته یکی از شهروندان، آب از شب گذشته و پس از احداث این سیل‌بند، در منطقه فروکش کرده و سطح آن پایین آمده است.

اکنون سطح آب بر روی پل ورودی شهر اهواز در حال فروکش کردن است. آبی که در روزهای گذشته در میدان ورودی شهر وجود داشت نیز به طور کامل عقب‌نشینی کرده و تنها در برخی از نقاط میدان آب به صورت جزئی مشاهده می‌شود.

نظرات بینندگان