arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
دغدغه اصلی ما بقا در لیگ است

مرزبان: به دلایل حرفه‌ای نمی‌توانم سرمربی جدید تیم ملی را معرفی کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه دغدغه اصلی کادر فنی و بازیکنان بقا در لیگ برتر است، گفت: بنا به دلایل حرفه‌ای نمی‌توانم سرمربی جدید تیم ملی را معرفی کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: پدیده از تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ این فصل است و تا نیم‌فصل در بین مدعیان قهرمانی حضور داشت و الآن هم شانس زیادی برای کسب سهمیه دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بابیان اینکه پدیده در بین مردم مشهد هواداران زیادی دارد و از محبوبیت بالایی نزد مردم این شهر برخوردار است، افزود: پدیده استادیوم خوبی دارد که مردم به‌خوبی برای حمایت از پدیده ورزشگاه را پر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بازی‌های خوبی انجام دادیم و برای مدعیان دردسر ایجاد کردیم، ادامه داد: دغدغه اصلی ما بقا در لیگ برتر است و با توجه به بازی‌های خانگی که داریم می‌توانیم در لیگ برتر سهمیه مسجدسلیمان را حفظ کنیم.

مرزبان بابیان اینکه هواداران خوش‌قلبی داریم و هفته آینده دربی حساسی مقابل استقلال خوزستان داریم، اذعان کرد: برای این بازی در دیدار فردا کولیبالی، شادکام و عسکری را در اختیار نداریم تا با آمادگی کامل مقابل استقلال خوزستان حضورداشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه فردا سبک فوتبال خودمان را نشان خواهیم داد، ابراز کرد: احساس خوبی از بازگشت به مشهد دارم، چراکه مردم مشهد فوتبال را به‌خوبی می‌فهمند و برای پدیده آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه فردا دو تفکر مقابل هم قرار می‌گیرند، گفت: برنامه ما بقا در لیگ برتر است و این مهم‌ترین مسئله پیش روی ماست و بعد از بقا در پایان فصل در خصوص فصل آینده مذاکره خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه هم در تیم‌هایی که قهرمان شدند و هم‌تیم‌هایی که درخطر سقوط قرار داشتند، کارکردم، افزود: اعتقاد من این است باید به جزئیات توجه کنیم تا درنهایت به هدف برسیم، به قولی برای رسیدن به قله باید از سنگ‌ریزه‌ها عبور کرد.

مرزبان در خصوص سیل در نقاط مختلف کشور و تسلیت به بازماندگان سیل که عزیزانشان را در سیل از دست دادند، اظهار کرد: مسئله مهم این است که همه در کنار هم برای برطرف شدن مشکلات مردم کمک کنیم، نباید اگر کمک می‌کنیم فکر کنیم مردم فقیر هستند، باید اتحاد ملی داشته باشیم، چراکه کمک به مردم وظیفه همه ماست و اگر کمکی به مردم می‌کنیم نباید به غرور آن‌ها توهین شود.

وی همچنین در خصوص اظهارنظرش در خصوص اینکه نام سرمربی جدید تیم ملی را می‌داند گفت: بر اساس اصول حرفه‌ای از معرفی سرمربی تیم فوتبال ایران معذور هستم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اذعان به اینکه در باشگاه و شهر مسجدسلیمان اتحاد خوبی وجود دارد و در سایه این اتحاد برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنیم، یادآور شد: اگرچه تاکنون نیمی از بازیکنان دریافتی داشتند و تعدادی هم دریافتی نداشتند، اما تمام تلاش مسؤولان باشگاه بر این است تا قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان تمام بازیکنان به 50 درصد دریافتی خودشان برسند.

نظرات بینندگان