arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸

چرا کارکنان آمازون به صدای کاربران گوش می کنند؟!

شاید بسیاری از افراد از این موضوع مطلع نباشند که کارکنان آمازون می توانند به راحتی به آن چه به الکسا گفته می شود گوش دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شاید بسیاری از افراد از این موضوع مطلع نباشند که کارکنان آمازون می توانند به راحتی به آن چه به الکسا گفته می شود گوش دهند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوش دادن به گفتگوی کاربران با الکسا از سوی کارمندان آمازون موضوع عجیبی نیست. اما به نظر می رسد راهکارهایی برای کنترل آن وجود دارد.

اگر از شرکت آمازون بپرسید که چرا به گفتگوی کاربران با الکسا گوش می دهد پاسخ می دهد که این کار به بهبود عملکرد الکسا منجر می شود. اما با این وجود، آمازون مسیرهای تنظیم امنیت را برای کاربران باز گذاشته است. درواقع کاربران می توانند از طریق یک گزینه مسیر اشتراک گذاری صدای خود با آمازون را متوقف کنند.

در حال حاضر هزاران نفر از کارکنان آمازون در حال صحبت کردن با الکسا و گوش دادن به آنچه مردم می گویند هستند.آمازون گفت که از این مکالمات برای بهبود "درک گفتار انسانی"  الکسا استفاده می کند. اما یک راه برای جلوگیری از گوش دادن کارکنان آمازون وجود دارد. درواقع می توانید به بخش تنظیمات رفته و شنود اطلاعات را خاموش کنید.

برای غیرفعال کردن این تنظیمات، این کار را انجام دهید:

_برنامه الکسا را روی گوشی خود باز کنید

_به دکمه منو در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید

_"حساب الکسا" را انتخاب کنید.

_"حریم خصوصی الکسا" را انتخاب کنید

_انتخاب "مدیریت نحوه بهبود اطلاعات شما در الکسا".

_دکمه کنار «کمک به توسعه امکانات جدید» را خاموش کنید.

_دکمه کنار نام خود را در زیر "استفاده از پیام ها برای بهبود رونوشت ها" خاموش کنید

نظرات بینندگان