arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۸

ویژگی «چت کردن» به نسخه موبایلی فیس بوک باز می گردد

شواهد حکایت از آن دارند که به زودی قابلیت چت کردن به نسخه موبایلی فیس بوک باز می گردد. این ویژگی از پنج سال پیش از دسترس میلیونها کاربر خارج شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شواهد حکایت از آن دارند که به زودی قابلیت چت کردن به نسخه موبایلی فیس بوک باز می گردد. این ویژگی از پنج سال پیش از دسترس میلیونها کاربر خارج شده بود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک که از مدت ها پیش با از بین بردن چت از برنامه اصلی تلفن همراه خود میلیونها کاربر را مجبور به دانلود مسنجر برای برقراری ارتباط با دوستان خود کرده بود، اکنون تصمیم به تجدید نظر کرده است. بر این اساس به نظر می رسد به زودی شاهد بازگشت این گزینه به برنامه های فیس بوک خواهیم بود.

البته هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی برای کلیه کاربران فعال  خواهد شد یا صرفا یک آزمایش خواهد بود اما هم اکنون مسنجر بیش از 1.3 میلیارد کاربر ماهانه دارد و این تغییر گزینه های دیگری برای گفتگو در اختیار افراد می گذارد.

بسیاری از افراد عادت کرده اند در فیس بوک چت کنند و بنابراین این تغییرات می تواند برای آنان شادی آور باشد. طی سال های اخیر اشتباهات و رسوایی های فیس بوک باعث شده محبوبیت خود را تا حدودی نزد کاربران از دست بدهد، اما اکنون با تجدید نظر فیس بوک می توان انتظار داشت که تعداد طرفداران این اپلیکیشن پیام رسان افزایش پیدا کند.

حدود یک ماه پیش بود که مدیر عامل فیس بوک؛ مارک زاکربرگ، برنامه ای را جهت تسریع تمرکز اصلی این شرکت به گروه ها و گفتگوهای خصوصی تدوین کرد. این برنامه از امنیت پیام ها تا وضعیت محتوای پیام ها را بررسی می کند.

 

نظرات بینندگان