arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۸

گل استقلال صحیح بود

محمد ریاحی معتقد است داور به اشتباه گل استقلال را مردود اعلام کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد ریاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد ظاهری فر داور دیدار استقلال و سپاهان اظهار کرد: ظاهری فر همیشه داوری است که من او را قبول دارم و هر وقت قضاوت می‌کند، واقعاً از قضاوتش لذت می‌برم. امروز هم واقعاً روی تصمیم‌ها بسیار قاطع عمل کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت.

او در ادامه افزود: بزرگترین اشتباه ظاهری فر روی گل نخست استقلال بود. من فکر می‌کنم این گل در شرایط سالمی به ثمر رسید. چرا که اگر شما دقت کنید همیشه روی ضربات ایستگاهی چه کرنر باشد و چه بیرون محوطه جریمه همه بازیکنان درون محوطه جریمه جمع می‌شوند و به یکباره ۱۸ تا ۲۰ نفر درون محوطه جریمه حضور دارند. همین تجمع اجازه نمی‌دهد هیچ داوری از هیچ طریق بتواند تمام برخوردهای داخل محوطه جریمه را ببیند. به همین خاطر من می‌گویم روی این گل داور اشتباه کرده است. البته مهم است که بدانیم داور سوت را قبل از اینکه توپ وارد دروازه شده زده یا پس از آن سوت زده است چون من از طریق گیرنده‌های تلویزیونی می‌دیدیم دقیقاً متوجه نشدیم که چه زمانی داور سوت را به صدا درمی‌آورد.

او در پایان خاطرنشان کرد: داور روی بقیه برنامه‌ها بسیار خوب عمل کرد و کارت‌های زردی که برای بازیکنان در نظر گرفته بود درست بود.

نظرات بینندگان