arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰

خیانت قطر به آرمانهای فلسطین/ نمایش نقشه تجزیه شده و بدون قدس!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مقامات قطری برگزارکننده رقابتهای ورزشی کشورهای عربی در سال 2011 با خیانت به آرمانهای فلسطین، نقشه ای را در برنامه افتتاحیه این رقابتها به نمایش گذاشتند که فلسطین را تجزیه شده و بر مبنای نقشه های صهیونیستی نشان می دهد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از مهر، نقشه ای که اخیرا در برنامه افتتاحیه بازیهای کشورهای عرب توسط برگزارگنندگان قطری نمایش داده شده بود، نقشه ای است که در آن فلسطین کاملا تجزیه شده معرفی شده است.در این نقشه، قطری ها نام قدس را به طور آشکار از نقشه فلسطین حذف کرده اند تا سرسپردگی خود را به اشغالگران قدس نشان دهند.

بر این اساس، مقامات قطری این نقشه را بر مبنای نقشه های رژیم صهونیستی درباره سرزمین تاریخی فلسطین تولید و در معرض دید عموم قرار داده اند.

این مسئله با واکنشهای شدیدی از سوی گروهها و شخصیتهای فلسطینی روبرو شده به طوری که "عوض ابودقه" از روزنامه نگاران فلسطینی تاکید کرد: این نقشه به خوبی نقش مشکوک قطر را در اجرای سیاستهای صهیونیستی آمریکایی برای تقسیم فلسطین و از بین بردن هویت عربی و اسلامی آن را نشان می دهد.

همچنین گروههای فلسطینی با اشاره به این اقدام مشکوک قطر خواستار خارج شدن فوری تیم فلسطین از رقابتها شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
B
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
1
0
این که خوبه...ها زمانی که تونسته بودن میزبانی جام جهانی 2022 رو بگیرند . یه تیزر از چند تا از ورزشگاه های در حال ساخشتون پخش کردنند و تو اون تیزر نام خلیج همیشگی فارس رو خلیج ع.ر.ب نوشتن !!! آخ خدا خیلی ظلمه که یه کشور که وسعت و جمعیتش اندازه ی یکی از شهرهای کوچیکه کشور ماست واسه ما خط و نشون بکشه !!! که البته دلیل این کار هم میدون دادن کشور ما به این مورچه هاست . اگر ما باهوش بودیم میتونستیم با ساخت ورزشگاه های خوب و برگزاری مسابقات بین المللی خودمون و سربلند کنیم ولی متاسفانه... !!!
نظرات بینندگان