arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰

"بانک مرکزی در 9 ماه گذشته بلاهای زیادی بر سر کشور آورده است"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم شهررضا در مجلس گفت: بانک مرکزی در 9 ماه گذشته، بلاهای زیادی بر سر کشور آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از فارس، عوض حیدر‌پور نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) طی نطق میان دستور با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) با بیان اینکه قرآن چراغ راهنمای ما است، گفت: ملت ایران پس از تشکیل دولت اسلامی درصدد تشکیل امت اسلامی است و آنهایی که در این مسیر در تدارک جور و ستم هستند بدانند که خداوند آنها را خاموش خواهد کرد.

وی افزود: مثل ما در برابر آنها، مثل حق در مقابل باطل است و یقین داریم که باطل ثباتی ندارد و روزی که باطل در برابر حق قرار گرفت و مشخص شد که باطل است، از بین خواهد رفت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سنت خداوند متعالی در این است که به باطل آنقدر مهلت می‌دهد تا روزی با حق در بیفتد تا به خیال خود حق را از بین ببرد، گفت: خدا در آن زمان به دست حق باطل را از بین برده و نابودش می‌کند لذا اعتقاد حق هرگز در زمین ریشه‌کن نمی‌شود و خدا است که باطل را به دست حق از بین خواهد برد.

حیدر‌پور همچنین گفت: مقام معظم رهبری در سفری به کرمانشاه در جمع دانشجویان با بیان اینکه امروز روز مجاهدت و ایستادگی و صبر در گذرگاه انقلاب است، در توضیح کشمکش‌های آشکار و پنهان در جایگزینی نظام‌های طاغوتی سرنگون شده در منطقه بازخوانی از هویت و شاکله کلیه انقلاب را ضرورت امروز جامعه خواندند.

وی اضافه کرد: ایشان با یادآوری ضرورت برخورد با انحراف با طرح سؤالاتی چراغی را پیش پای آینده نظام روشن کردند، مبنی بر اینکه چه هستیم، چه باشیم و چگونه باید عمل کنیم.

نماینده مجلس همچنین گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در چرخه حکومت اسلامی از مرحله انقلاب و تشکیل دولت اسلامی گذشته‌ایم و حالا در گذار از جامعه اسلامی هستیم و دست یافتن به امت اسلامی مرحله بعدی حرکت ماست‌ البته منظور از دولت اسلامی قوه مجریه نیز و کلیه دستگاه‌هایی هستند که اداره جامعه را بر عهده دارند.

حیدر‌پور همچنین تصریح کرد: خبرگان ملت و برجستگان، علما و نمایندگان مجلس آماده‌اند آنچه را ‌بر اساس اصل 177 مقام معظم رهبری فرمان می‌دهند، بررسی و اصلاح کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه با نشاط، جوان و پیش رونده بماند.

نماینده شهررضا با اشاره به سیستم بانکی کشور گفت: در قضایای مانند اختلاس 3 هزار میلیاردی افرادی دخیل بودند و قراین نشان می‌دهند که دست‌های کار می‌کند تا به مرور زمان این مسائل را حل کنند لذا تاکید می‌کنم که قوه قضائیه در این مسئله کوتاه نیاید چراکه هیچ مصلحتی بالاتر از مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
 
وی اضافه کرد: حرف‌هایی زده می‌شود که انگار 3 هزار میلیارد تومان پول تو‌جیبی است لذا تاکید می‌کنم قوه قضائیه محکم عمل کند و ملت و مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم پشت سر قوه قضائیه ایستاده است.

حیدرپور با بیان اینکه به دنبال اختلاس، اکنونی مشکلات زیادی به وجود آمده است و خدا می‌داند که چه مشکلاتی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را تهدید می‌کند، گفت: پس از این اختلاس رفتار بانک‌ها بدتر هم شده است و اکنون باید به فکر تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بود.

"سال گذشته که برنامه پنجم نوشته شده، تلاش‌های بسیاری شد تا به گونه‌ای عادلانه بانک مرکزی شود، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نه بانک مرکزی نمی‌دانم کجا؛ پس از آن داد و بیداد راه انداختند که بانک مرکزی حیطه حاکمیتی است و نباید از دست آقای مدیرکل و آن سیستمی که نمی‌دانم چه بنامم، در آید."
 
نماینده شهررضا در پایان گفت: اگر به عملکرد بانک مرکزی در 9 ماه گذشته نگاه کنید، می‌بینید که چه بلاهایی بر سر کشور آورده است از جمله مسئله اختلاس، سکه و بازار ارز، مسئله پول‌های کشور و تبدیل آن و هزاران مسئله دیگر که کسی پاسخگوی این مشکلات نیست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
0
انتخاب جون " شهرضا" درسته نه " شهر رضا"
نظرات بینندگان