arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸

با محبوب ترین گجت فصل بهار آشنا شوید؛ تصفیه هوای هوشمند

فصل بهار که از راه می رسد بسیاری از افراد با مشکلاتی مثل آلرژی وحساسیت فصلی رو به رو می شوند. بر همین اساس است که بازار فروش دستگاه های تصفیه هوشمند نیز بسیار داغ می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فصل بهار که از راه می رسد بسیاری از افراد با مشکلاتی مثل آلرژی و حساسیت فصلی رو به رو می شوند. بر همین اساس است که بازار فروش دستگاه های تصفیه هوشمند نیز بسیار داغ می شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مروری بر رفتارهای مصرف کنندگان حوزه فناوری نشان می دهد که آنان در برخی از فصل ها علاقه بیشتری به گجت هایی مشخص از خود نشان می دهند. بر همین اساس است که نام فصل بهار نیز با گجت های تصفیه هوا پیوند خورده است. البته این گجت ها در فصل پاییز نیز بسیار مفیدند.

اما به طور کلی گجت های تسفیه هوا چه تاثیری بر سلامتی خواهند داشت؟

_ قابلیت حمل ساده در مکان های مختلف

_از بین برنده ذرات جامد،  شامل آلاینده های بیولوژیکی مانند گرد و غبار، باکتری ها، ویروس ها

_دافع آلاینده های گاز و مواردی مانند رنگ، لاک الکل، چسب و آفت کش ها

_ کاهش دهنده گرد و غبار

_پیشگیری از بیماری های آلرژیک

تصفیه کننده های هوای هوشمند چگونه کار می کنند؟

تصفیه کننده های هوا نه تنها آلودگی های هوا را تشخیص می دهد بلکه این آلودگی ها را به سرعت از هوا پاک می کند. این دستگاه با استفاده از یکی از سه روش رایج: فیلتراسیون، رسوب الکترواستاتیک و یونیزاسیون کار می کند. قیمت تصفیه کننده های هوا از 100 دلار تا از 1000 دلار متغیر هستند و تفاوت عمده این دستگاه ها این است که معمولا مقدار هوایی که تصفیه می کنند متغیر است.یکی از محبوب ترین برندهای تصفیه هوای هوشمند دایسون است.

بسیاری از سیستم های تصفیه هوای هوشمند دارای برنامه و اپلیکیشن های قابل نصب روی گوشی های هوشمند هستند. این برنامه ها به کاربران کمک می کنند وضع کیفیت هوای خانه های خود را از راه دور نیز بررسی کنند.

 

 

نظرات بینندگان