arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

اگر رمز عبور آیفونم را فراموش کنم چه می شود؟ / آموزش گام به گام بازیابی اطلاعات آیفون

یکی از بدترین اتفاقاتی که برای کاربران آیفون رخ می دهد فراموش کردن رمز عبور است. درواقع بسیاری از کاربران آیفون نمی دانند که در چنین شرایطی باید چه رفتاری داشته باشند و چگونه گوشی خود را نجات دهند. بر همین اساس ما برای شما ترفندهای ساده و کاربردی داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از بدترین اتفاقاتی که برای کاربران آیفون رخ می دهد فراموش کردن رمز عبور است. درواقع بسیاری از کاربران آیفون نمی دانند که در چنین شرایطی باید چه رفتاری داشته باشند و چگونه گوشی خود را نجات دهند. بر همین اساس ما برای شما ترفندهای ساده و کاربردی داریم.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یک توصیه مهم به همه کاربران آیفون این است که حتما قابلیت پشتیبان گیری اطلاعات خود را در فضای ابری فعال کنند. با این روش حداقل اطلاعات خود را در فضایی ایمن حفظ می کنند.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که تلفن شما پشتیبان گیری شده است.  اقدامات احتیاطی انجام دهید و مطمئن شوید که در iCloud یا iTunes ASAP  حضور دارید اگر نسخه پشتیبان تهیه نکنید، تمام عکس ها و ویدیوهای خود را از دست می دهید. اما اگر آیفون شما قفل شده و هیچ راهی برای برگشت اطلاعات ندارید می توانید از این روش استفاده کنید:

1.  آیفون خود را به کامپیوتر خود وصل کنید و iTunes را باز کنید

2.آیفون خود را مجددا راه اندازی کنید

برای آیفون 8 و جدیدتر: دکمه افزایش صدا را فشار داده و آزاد کنید و سپس دکمه کاهش صدا را فشار دهید. بعد، دکمه خاموش را فشار داده و نگه دارید. شما باید صفحه حالت بازیابی را ببینید.

 برای آیفون 7 دکمه خاموش و دکمه کاهش صدا را در همان زمان فشار دهید و نگه دارید. صفحه حالت بازیابی ظاهر خواهد شد.

برای آیفون های قدیمی تر: دکمه های "هوم" و افزایش صدا را  هم زمان فشار دهید و نگه دارید تا صفحه نمایش حالت بازیابی را ببینید

3. صفحه نمایشی ظاهر خواهد شد که می گوید: "یک مشکل با آیفون دارید که نیاز دارد گوشی خود را به روز رسانی یا بازسازی کنید. پس گزینه بازیابی را انتخاب کنید. پس از آن itunes شروع به بازیابی دستگاه شما می کند، که می تواند چند دقیقه طول بکشد. اگر بیش از 15 دقیقه طول بکشد، تلفن شما از مدار بازیابی خارج می شود و شما باید از ابتدا شروع کنید. دستگاه خود را از کامپیوتر خود جدا نکنید تا گوشی شما به طور کامل بازسازی شود.هنگامی که این فرایند تمام شد، می توانید دستگاه خود را تنظیم کنید و دوباره از آن استفاده کنید.

اگر شما آی فون خود را پشتیبان گیری کرده اید، می توانید تمام اطلاعات خود را با شناسه اپل خود بازگردانید . برای این کار نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید. البته ممئن باشید که به وای فای متصل هستید. برای انجام این کار مراحل زیر را اجرا کنید:

1.  هنگامی که به صفحه برنامه ها و داده ها وارد شدید ، روی Restore از iCloud Backup ضربه بزنید

2.با استفاده از ID اپل خود به iCloud وارد شوید

3. جدیدترین نسخه پشتیبان را تهیه کنید

4. برای بازگرداندن برنامه های خود، به حساب Apple ID خود وارد شوید

5. نوار جدیدی ظاهر خواهد شد و به شما اطلاع خواهد داد که چه مدت زمان برای بازیابی لازم است. این می تواند بسته به میزان اطلاعاتی که شما در حال بازیابی است، طول بکشد

6. با پایان یافتن تنظیمات برای آیفون شروع به استفاده دوباره از آن کنید

اگر باز هم گوشی قفل مانده، حتما گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید . اما در نهایت ما پیشنهاد می کنیم سری به نزدیکترین فروشگاه اپل بزنید تا یک متخصص شما را راهنمایی کند.

نظرات بینندگان