arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰

سردار رادان:نباید هرکسی جرات کند سردار سلیمانی را تهدید کند/ با تمام توان امنیت انتخابات را تأمین می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فارس نوشت:
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس اینترپل مراحل تعقیب دو آمریکایی حامی تروریسم را انجام می‌دهد.
احمدرضا رادان پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش ملی عفاف و حجاب در بجنورد اظهار داشت: خوشبختانه دوستان ما در پلیس بین‌الملل استدلال‌هایی که دادند به اینجا رسید که مراتب تعقیب این افراد در حوزه بین‌الملل توسط پلیس بین‌الملل دریافت شد و به دنبال این هستیم که اقدامات بعدی را انجام بدهیم.وی افزود: در این زمینه ان‌شاءالله به گونه‌ای عمل شود که هر کسی به خودش جرأت ندهد زبان تهدید به سوی مسئولان نظام ما خصوصا فردی چون سردار سلیمانی بگشاید.
رادان با بیان اینکه دو نفری که تهدیدهایی را متوجه یکی از فرماندهان جمهوری اسلامی انجام داده با روش‌های قانونی اعلام شکایت از آن‌ها شد، تصریح کرد: درخواست تعقیب از آن‌ها انجام گرفت که در یک بخشی شیطنت، و بخش دیگر مقاومت‌هایی می‌شد.
وی با بیان اینکه در برابر این درخواست تعقیب دو تروریسم از سوی جمهوری اسلامی، مقاومت‌هایی انجام می‌شد، اظهار داشت: آنان تلاش داشته‌اند در حوزه زمان توقف ایجاد کنند که خوشبختانه با استدلال‌های ارائه شده با تعقیب این افراد موافقت شد.
رادان همچنین درباره تامین امنیت انتخابات گفت: یکی از مسائل مهم تأمین امنیت، موضوع انتخابات است که تقریباً در کشور ما سابقه طولانی داشته و هر سال یک انتخابات اعم از انتخابات ریاست جمهوری، مجلس، خبرگان رهبری و شوراها برگزار شده است.
رادان تصریح کرد: الحمدالله ساز و کار تأمین امنیت یک ساز و کار امتحان شده بوده و از قبل تأمین شده است که برای نیروی انتظامی سهل و روان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برای انتخابات مجلس نیروی انتظامی با تمام توان خود را آماده می‌کند، اظهار داشت: در این راستا ساز و کارهای مختلف را بررسی کرده راهکارهای مختلفی که در موضوعات انتخابات انجام شده مورد توجه قرار گرفته است.
نظرات بینندگان