arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

اقدام الحشد الشعبی موجب مهار سیلاب در استان دیاله عراق شد

یک عضو شورای استان دیاله عراق در شرق این کشور از نقش بارز سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در مهار سیلاب ها در این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اقدام الحشد الشعبی موجب مهار سیلاب در استان دیاله عراق شد''صادق الحسینی' روز یکشنبه به خبرگزاری الغدیر گفت که نیروهای الحشد الشعبی و بویژه یگان مهندس و لجستیک آن با همه امکانات به منطقه آمدند و نقش مهمی در مهار سیلاب و برطرف کردن خطر آن از منازل مردم ایفا کردند. 
وی گفت: الحشد الشعبی در این چارچوب اقدامات گسترده ای در نقاط مرزی با ایران و همچنین سد العظیم و آزادسازی جاده ترانزیت حمرین از سیلاب انجام داد. 
سازمان الحشد الشعبی اعلام کرد که همه امکانات و توانش به مهار سیلاب در چند نقطه عراق اختصاص داده است. 
سازمان بسیج مردمی عراق هفته گذشته نیز امکاناتش را برای انجام اقدامات پیشگیرانه ای برای جلوگیری از آب گرفتگی منازل و مراکز عمومی در استان صلاح الدین (شمال بغداد) و همچنین مقابله با سیلاب در استان های جنوبی و خطر احتمالی برای مراکز صنعتی و نفتی بسیج کرده بود و موفق شد در عملیات مهار سیلاب ها در این مناطق نقش موثری ایفا کند. 
الحشد الشعبی در جریان باران های شدید دو هفته پیش نیز یک بار دیگر با ایجاد آب بندها و خاکریزهای موقت مانع ورود سیلاب به میدان نفتی مجنون شده بود. 

نظرات بینندگان