arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸

محمدرضا زنوزی: فروزان باید امروز به کمیته اخلاق برود/ حالا که تا اینجا آمده‌ایم،‌ جام را می‌خواهیم

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد محسن فروزان دروازه‌بان این تیم باید امروز در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا زنوزی درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی برای هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: من با کادر فنی و مسعود شجاعی صحبت کردم،‌ آن‌ها وضعیت تیم را خوب توصیف کردند و گفتند شرایط آرمانی است. همبستگی خیلی خوبی هم برای پنج بازی آینده به وجود آمده و شرایط عالی است.

وی در خصوص آخرین وضعیت محسن فروزان نیز تصریح کرد: فعلاً من تشخیص دادم که این بازیکن کنار تیم نباشد. تا کمیته انضباطی بررسی لازم را انجام ندهد فروزان کنار تیم نخواهد آمد، البته من یکشنبه به کمیته اخلاق رفتم و با آقای تورک (رئیس کمیته اخلاق) صحبت کردم. ظاهراً فروزان هم باید امروز به کمیته اخلاق برود.

مالک باشگاه تراکتورسازی در مورد بازی‌های باقی‌مانده این تیم تا پایان فصل و حساسیت هواداران تراکتورسازی برای انتخاب داوران از سوی کمیته داوران تصریح کرد: ما وقتی از اشتباه داوری صحبت می‌کنیم باید این موضوع را قبول کنیم که اشتباهات داوری اجتناب‌ناپذیر است. ما اشتباه داوری عمدی و سهوی را باید از هم جدا کنیم و سعی کنیم اشتباهات عمدی در مسابقات ما رخ ندهد. همچنین باید تلاش کنیم داوران خوبی برای بازی‌های ما انتخاب شوند و بتوانند به صورت عادلانه قضاوت کنند. خدا را شکر تیم ما به نحوی بسته شده است که نیاز به کمک داور نداریم. فقط حق تراکتورسازی را نخورند و حق‌مان را بدهند. از فدراسیون فوتبال و از تمام ارکان این فدراسیون تقاضای‌مان همین است. از هیچکس تقاضای غیرمشروع نخواهیم داشت. قدرت تیم ما اول از همه به خداوند و بعد به تماشاگران و بعد از آن به خود تیم است که خدا را شکر به نحوی بسته شده که هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

نظرات بینندگان