arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸

بازیگر «مختارنامه»: کسی که در آثار فاخر بازی می‌کند، در پذیرفتن پیشنهادها وسواس پیدا می‌کند

 ماه‌چهره خلیلی بازیگر سریال «مختارنامه» گفت: اگرچه امروزه فیلم‌ها و کارهای خوبی هم تولید می‌شوند، اما به طور کل شرایط چندان برای بازیگری، جذاب نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ماه‌چهره خلیلی بازیگر سریال «مختارنامه» گفت: اگرچه امروزه فیلم‌ها و کارهای خوبی هم تولید می‌شوند، اما به طور کل شرایط چندان برای بازیگری، جذاب نیست.

ماه‌چهره خلیلی درباره علت کم‌کاری‌اش از سال ۱۳۹۶ تاکنون گفت: از تابستان سال گذشته خارج از کشور بودم و به تازگی به ایران بازگشته‌ام و با وجود چندین پیشنهاد تصمیم به بازی ندارم.

وی درباره نپذیرفتن یکی از پیشنهادهای بازیگری‌اش تصریح کرد: اگرچه امروزه آثار خوبی هم تولید می‌شوند، اما به طور کل شرایط چندان برای بازیگری، جذاب نیست.

بازیگر فیلم «عشق و خیانت» اظهار کرد: من هیچگاه نمی‌گویم که پیشنهاد کاری وجود ندارد، بلکه صحبت درباره فعالیت‌هایی است که به درد بخورد. کسی که در آثار شاخص و فاخر بازی می‌کند کمی وسواس در پذیرفتن پیشنهادها پیدا می‌کند و بر همین اساس نمی‌توان در تیم خوب کار کرد و بعد هر کاری را پذیرفت. همیشه در انتخاب کارها حساسیت‌های خاصی دارم بنابراین معمولا صبر می‌کنم تا اتفاق خوبی بیفتد.

خلیلی با تاکید بر اینکه عشق و لذتی که از یک اثر می‌برد به بازیگر مقابل بستگی دارد گفت: در این باره جنسیت اصلا اهمیتی ندارد بلکه این مهم است که بازیگر قوی باشد، سر صحنه حاضر شود و مقابل من بایستد تا لذت بیشتری از کار ببریم.

وی تصریح کرد: در این میان داستان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و حرف اول را می‌زند بنابراین همیشه اول داستان را می‌خوانم و بعد تصمیم می‌گیرم. اگر بازیگر نقش مقابل هم مشخص نشده باشد می‌پرسم که قرار است چه کسی این نقش را بازی کند و نقشی که به من پیشنهاد شده بیشتر با کدام شخصیت ارتباط دارد. در چنین شرایطی معمولا قرار داد نمی‌بندم تا بازیگران مشخص شوند.

میزان

نظرات بینندگان