arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰

نظر کیهان درمورد اصلاحات ، وزارت ورزش و حجاب خانم مجری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه کیهان نوشت:

 جبهه اصلاحات؛ وطن فروشی با موتور روشن و چراغ خاموش

رئیس دوره ای «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» اعلام کرد این شورا پس از دو جلسه بررسی به این نتیجه رسیده که برای انتخابات نهمین دوره مجلس لیست انتخاباتی ارائه ندهد و از کسی نیز حمایت نکند.

...براساس برخی اخبار موثق، پیش از این از سوی رسانه ها از جمله کیهان پیش بینی شده بود که طیف افراطی اصلاح طلبان شیوه چراغ خاموش و موتور روشن را در پیش بگیرند به این معنا که در ظاهر اعلام بی میلی نسبت به انتخابات کنند تا حساسیت ها را برنیانگیزند اما به طور مخفیانه با استفاده از افراد خاکستری و سفید! به سرمایه گذاری در انتخابات بپردازند. با این حال افراطیون با تناقض چند سره درباره انتخابات مواجهند؛ اگر علنا انتخابات را تحریم کنند، مهر تایید نهایی خواهد بود بر این مدعا که آنها هماهنگ با جبهه ضد انقلاب عمل می کنند، ضمن اینکه در این صورت نمی توانند فرصتی برای تقابل و القای اختلاف و ایجاد چالش بر سر انتخابات داشته باشند. 

اما اگر هم علنا بگویند در انتخابات شرکت می کنند، با این شبهه و اعتراض مواجه خواهند شد که 
مگر شما نگفتید انتخابات در ایران بر مبنای تقلب سازمان یافته و مهندسی شده برگزار می شود.

تصمیم اخیر شورای هماهنگی- جریان وابسته به خاتمی و موسوی خوئینی ها نیز خارج از این مجرا نیست. آنها سعی می کنند با روش «چراغ خاموش و موتور روشن» در انتخابات حضور داشته باشند تا هم بتوانند افراد خود را بدون حساسیت تا آنجا که می توانند از نظارت شورای نگهبان عبور دهند و در عین حال اگر مانند انتخابات مجلس هشتم در سال 86- که حداقل طبق اعلام رسمی 150 نامزد داشتند- شکست خوردند، این گونه به نظر نیاید که فهرست رسمی جبهه اصلاحات و «یاران خاتمی» مجددا شکست خورده است.

البته در این میان موضع قاطع و یکپارچه اصولگرایان علیه فتنه گران در اتخاذ موضع منفعلانه اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بی تاثیر نبوده است.

اما درباره اظهارات رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات لازم به یادآوری است که: 1- برخی گروه های اصلاح طلب تصریح کرده اند که در انتخابات شرکت خواهند کرد و معلوم نیست این شورا پس از فروپاشی شاکله آن، چه طیفی را نمایندگی می کند در حالی که برخی اصلاح طلبان، معترض عملکرد آن در فتنه سال 88 هستند و معتقدند افراطی گری سران شورا در آن آشوب طلبی، اصلاح طلبان را در جایگاه اتهام قرار داد. 2- تا مرز «اصلاح طلبی» و «فتنه گری» آشوب طلبی و یاری در سناریوهای دیکته شده سرویس های جاسوسی بیگانه تعیین نشود و بر عکس، اصرار بر همراهی با فتنه گران باشد، طبیعی است که مدعیان اصلاح طلبی در شورای هماهنگی کذایی، به چشم «متهم و مجرم» نگریسته خواهند شد، نه حزب و جریان و رسانه و ستاد انتخاباتی فعال در چارچوب قانون اساسی 3- توبه از خطا و خیانت آن هم خیانتی در حد افساد و فتنه گری که در قرآن کریم شدیدتر و بزرگ تر از قتل شمرده شده، اقتضائات و شرایطی دارد. بنابراین در حالی که برخی مدعیان اصلاح طلبی همچنان مشغول پالوده خوری با فتنه گران هستند و به هر دلیل ( از جمله از سر انفعال و ترس یا همراهی واقعی) حاضر نیستند از عملکرد آن جریان فاسد اعلام برائت و انزجار کنند، توبه و اصلاح مسیر و بازگشت به نظام صرفا مسخره کردن خود است. بدین ترتیب مظلوم نمایی و مغالطه بر سر اینکه «به صراحت می گویند اگر اصلاح طلبان توبه هم کنند، توبه آنها پذیرفته نیست»، دردی از دردهای لاعلاج جریان دودوزه باز را درمان نمی کند. ...


روزنامه کیهان در ستون تماسهای مخاطبانش نوشت:

وزارت ورزش را تعطیل کنید

*پیشنهاد می کنم با یک اقدام انقلابی در وزارتخانه ورزش را ببندید و هزینه آن را صرف جهاد اقتصادی کنید تا زمانی که اقتصاد اول دنیا شویم و فقر و بیکاری ریشه کن شود و پس از آن اقدام به بازگشایی در این وزارتخانه کنید و هر کس هم اهل ورزش است به پیاده روی، کوهنوردی و بپردازد.
 
حجاب و گویش این خانم مجری را اصلاح کنید  

*یکی از خانم هایی که در شبکه آی فیلم اعلام برنامه می کند وضعیت حجاب و نوع گویش وی مناسب جمهوری اسلامی نیست. با توجه به اینکه این شبکه برای کشورهای عربی پخش می شود برای موقعیت جمهوری اسلامی که می خواهد الگوی مناسبی برای کشورهای عربی منطقه باشد، خوب نیست.
 
ناراحتی از ناز کشیدن صالحی 

*از اینکه آقای صالحی وزیر خارجه کشورمان در برخورد با کشورهای غربی از موضع ضعف ظاهر می شود و به قول معروف درصدد آن است که ناز آنان را بخرد سخت ناراحت و عصبانی هستیم به هر قیمتی که شده نباید بگذاریم به عزت کشور خدشه وارد شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
0
10
مجری مورد نظر رسانه فضول کیهان خانمی با حجاب کامل و زیباب لبنانی که البته چون سیاه نمیپوشد به مذاق کیهانیان خوش نیامده است!!!!!!!!!
امیر - ج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
1
11
تاسف برای روزنامه مذکور!
نظرات بینندگان