arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸

فتحی: پاتوسی فصل بعد هم بازیکن استقلال است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قرارداد آیاندا پاتوسی و اسماعیل گونکالس تا 1.5 سال اعتبار دارد و تاپایان فصل دیگر بازیکن استقلال بوده و هیچ منعی وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به گزارش ایرنا؛«امیر حسین فتحی» پس از پایان نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت:چهارمین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در سال جدید برگزار شدکه بیشتر رویکرد اقتصادی داشت و پیرامن منابع مالی باشگاه استقلال به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمی های مهمی گرفته شد که هواداران تیم از نتایج آن باخبر خواهند شد.
وی افزود:شکست در شهرآورد شایسته و حق استقلال نبود و باید به پیروزی می رسیدیم که تبعات این باخت به بازی با سایپا کشیده شداما خوشبختانه با حمایت هواداران،تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان استقلال از این برهه به سلامت عبور کردیم و توانستیم دو پیروزی با ارزش برابر تیم های الهلال عربستان و سپاهان اصفهان به دست آوریم تا این روند ادامه پیدا کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:آقای وینفرد شفر نامه ای را مبنی بر محرومیت فرشید باقری در اختیار باشگاه استقلال قرار دادند بعد از آن دیگر درخواستی برای بخشیده شدن این بازیکن نداشتند و محرومیت این بازیکن همچنان ادامه و نمی توانند استقلال را همراهی کنند.
فتحی درباره صحبتهای فرشید باقری که گفته بود بازیکنان پرسپولیس پست اینستاگرامی مشترکی منتشر و به شرایط موجود انتقاد کردند و سوال من این است که آیا اعضای هیات مدیره پرسپولیس آنها را اخراج می کنند، اعلام کرد:هر باشگاهی قوانین خاص خودش را دارد و من درباره باشگاه پرسپولیس نمی توانم حرف بزنم .باشگاه استقلال نسبت به حرکت این بازیکن واکنش نشان داد و تصمیم خاص دیگری گرفته نشده است.
وی پیرامون غیبت فرهاد مجیدی در تمرینات استقلال گفت: مجیدی باید در تمرینات حضور داشته باشند و من اطلاعی ندارم. مادر بزرگ ایشان به رحمت خدا رفته و با هماهنگی کادرفنی ایشان در مراسم مادر بزرگ خود حضور داشتند.
مدیرعامل استقلال در واکنش به حاشیه های ایجاد شده درباره شادی بازیکنان و مربیان استقلال در بازی با سپاهان بیان کرد: درباره شادی از خود تیم سوال کنید. از بردن بازی بسیار خوشحال شدم و لذت بردم. اگر اتفاق خاصی افتاده، من بی اطلاعم.
وی افزود: قرارداد آیاندا پاتوسی و اسماعیل گونکالس تا 1.5 سال اعتبار دارد و تا پایان فصل دیگر او بازیکن استقلال است و هیچ منعی وجود ندارد.
فتحی در واکنش به شایعه اختلاف دوباره معاون ورزشی و سرمربی باشگاه استقلال عنوان کرد: ما اختلافات سلیقه زیادی داریم و این اختلافات طبیعی است. بین همه اعضای باشگاه اختلاف سلیقه وجود دارد اما مشکلی وجود ندارد و در فوتبال این مساله طبیعی است. ما کنار شفر هستیم و او نیز در خدمت استقلال است تا تیم به اوج برسد.
وی در پایان گفت: ما قطعا درباره تمدید قرارداد مانند همه جای دنیا با نظر کادرفنی جلو می رویم و نظر شفر اعمال می شود.

نظرات بینندگان