arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸

پلمب کارگاه تولید وتوزیع شیرتقلبی در کرج

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از پلمب کارگاه تولید وتوزیع شیرتقلبی در کرج خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از پلمب کارگاه تولید وتوزیع شیرتقلبی در کرج خبر داد.

 سرهنگ عباس شاهی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی ، مبنی بر وجود کارگاه تولید محصولات لبنی فاسد و غیر مجاز در منطقه کمال آباد کرج، به دلیل حساسیت موضوع و ارتباط مستقیم با سلامت مردم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های میدانی ، کارگاهی که اقدام به تولید شیر تقلبی در منطقه کمال آباد می کرد شناسایی و ماموران برای بازدید به آن مکان اعزام شدند .

سرهنگ شاهی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از این کارگاه که در فضایی کاملا غیر بهداشتی قرار داشت، ۵ عدد مخزن ۲ هزارلیتری حاوی شیرهای در حال تولید ، ۲۰۰ عدد گونی حاوی پودر پنیر ، ۱۵ کیلو سدیم بی کربنات ، ۲۰ کیلو شیر خشک، ۱۰ کیلو روغن نباتی جامد فله‌ای، ابزار و آلات غیر بهداشتی تهیه شیر و مواد خوراکی و افزودنی های غیر مجاز کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز تصریح کرد: کارگاه مذکور پلمب و در این رابطه ۳ نفردستگیر شدند.

سرهنگ شاهی گفت : مالکان کارگاه پس از تهیه مواد غیربهداشتی با ترکیب آن ها اقدام به تولید شیر تقلبی کرده سپس به مراکز فروش مواد لبنی عرضه می کردند که با اقدام به موقع پلیس متوقف شد .

سرهنگ شاهی در پایان از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات در رابطه با تولید و توزیع اقلام تقلبی از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ به مأموران اطلاع دهند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان