arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸

برکناری کرانچار هنوز قطعی نیست/ «گل محمدی» گزینه اصلی جایگزینی سرمربی امیدها

در حالی که برخی از رسانه ها اعلام کرده اند کرانچار قطعا برکنار شده است، اما سفر هفته آینده رئیس کمیته المپیک کرواسی به ایران و غیبت وزیر ورزش در جلسه امروز صالحی امیری با تاج بحث برکناری وی را منتفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

در حالی که برخی از رسانه ها اعلام کرده اند کرانچار قطعا برکنار شده است، اما سفر هفته آینده رئیس کمیته المپیک کرواسی به ایران و غیبت وزیر ورزش در جلسه امروز صالحی امیری با تاج بحث برکناری وی را منتفی کرد.

رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته المپیک امروز به فدراسیون فوتبال رفت و با مهدی تاج دیدار کرد.

این حضور بیشتر جنبه عید دیدنی و صحبت با مسئولان فدراسیون را داشت که در علاوه بر رئیس فدراسیون فوتبال، حمید استیلی مدیر تیم امید هم در آن حاضر شد.

در این جلسه در مورد وضعیت تیم امید صحبت شد اما هیچ‌ جمع بندی در مورد وضعیت زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید صورت نگرفت.

با توجه به اینکه قرار است رئیس کمیته المپیک کرواسی هفته آینده به ایران سفر کند و عدم حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش در این جلسه تصمیمی در مورد سرمربی تیم امید گرفته نشد.

البته نام 10 گزینه که مربیان ایرانی بودند در صورت قطع همکاری با کرانچار مطرح شد.

با توجه به غیبت سلطانی‌فر در این جلسه به عنوان یکی از ارکان مهمی که تیم امید را زیر نظر دارد امکان تصمیم‌گیری وجود نداشت و قرار بر این شد که اگر قرار است تصمیمی در این مورد اتخاذ شود در جلسه با حضور وزیر ورزش، رئیس کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال باشد.

هنوز هیچ چیز در مورد تیم امید مشخص نیست و هر گونه تصمیم در این مورد بعد از بررسی شرایط فنی و عملکرد تیم امید اتخاذ خواهد شد.

این در حالیست که «تسنیم» اعلام کرده که پس از جلسه بین رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال ایران، جدایی سرمربی تیم فوتبال امید قطعی و یک مربی ایرانی جایگزین وی شده است. از میان مربیان داخلی چند گزینه برای هدایت تیم امید مطرح شده‌اند و قرار است به‌زودی جمع‌بندی نهایی برای انتخاب سرمربی تیم امید صورت گیرد.

در «ایرنا» نیز آمده جدایی «زلاتکو کرانچار» مربی اهل کرواسی از تیم امید فوتبال ایران قطعی به نظر می رسد و از «یحیی گل محمدی» به عنوان جایگزین اصلی وی نامبرده می شود: «پس از حضور «سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون فوتبال و دیدار با «مهدی تاج»، جدایی این مربی به مرحله نهایی رسید. فدراسیون فوتبال چند گزینه داخلی و خارجی برای هدایت تیم امید مد نظر دارد که «گل محمدی» اصلی ترین گزینه است. وی سال های اخیر در تیم های مختلف عملکرد خوبی داشته و معرفی جوانان شایسته و بهره بری از توانایی بازیکنان جوان از خصوصیات بارز این مربی است. با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل جاری لیگ برتر باید دید گل محمدی که فصل خوبی را با تیم پدیده مشهد سپری می کند، حاضر به هدایت تیم امید خواهد شد یا نه؟»

نظرات بینندگان