arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰

ستایش بازیکنان مشهور فوتبال از سینماگران ایرانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پارس توریسم: اگر دوماه قبل ورزشکاران معروفی مثل کریم باقری ،مهرداد میناوند ،هادی ساعی ،امیر رضا خادم و محمود میران در یک اتفاق قابل توجه در اکران خصوصی یکی از تحسین شده ترین فیلمهای چند سال اخیر یعنی «یه حبه قند» رفته بودند به نظر می رسد این روزها بازار اظهار نظر های جالب و متفاوت فوتبالیست های مشهور درباره سینماگران مطرح بسیار داغ شده است .
اگر فیلمی چون یه حبه قند از نظر بازیکنی چون کریم باقری فیلم خوبی دانسته شده بود حالا بازیکن محبوب دیگری مثل علی کریمی به تمجید از فیلم های سینمای ایران به خصوص فیلم های اخیر اصغر فرهادی پرداخته و در اظهار نظر دیگری بازیکن مشهوری چون مجتبی جباری به تمجیدی از بازی پرویز پرستویی پرداخته است .
  تمجیدعلی کریمی از سینمای ایران و اصغر فرهادی
اما علی کریمی به تازگی در مصاحبه‌ای با نشریه آینده روشن در اظهار نظر جالبی گفته بود : «از آقای فرهادی تنها دوفیلم درباره الی و جدایی نادر ازسیمین را دیده‌ام که هردو به نظرم جالب بودند . در عین سادگی بسیار پیچیده بوده و به شکل عالی به موضوع دروغ بین آدم بزرگ‌ها و توجیه آن میان خودشان پرداخته بود. به نظرمن ،هر ایرانی که باعث سربلندی نام ایران در هر گوشه‌ای از جهان شود محترم است . آقای اصغر فرهادی و کارگردان‌های خوب دیگری که سینما را خوب می‌شناسند توانسته‌اند اعتبار نام ایران را در آن طرف آب‌ها بالا ببرند ،این کار کار کمی نیست .»
 
مجتبی جباری از علاقه به گروه شمس تا پرویز پرستویی
اما بد نیست برای اینکه با سلیقه بازیکنی چون مجتبی جباری بازیکن مشهور استقلال و تیم ملی آشنا شویم بخش‌هایی از مصاحبه اخیر روزنامه ورزشی تماشا را برایتان نقل قول کنیم:
 اهل هنرهای دیگر هستی ؟ مثلا موسیقی ؟
بله ،موسیقی را دوست دارم و گوش می دهم و به کنسرتهای گروه شمس می روم ولی زیاد اهل گوش کردن به موسیقی خارجی نیستم .
ساز هم می زنی ؟
همسرم مدتها قبل ویولون می د. در حال حاضر هم پیانو خریده ام و معلم هم گرفته ایم .
 اهل سینما هم هستی ؟
بله ،از فیلمی که اخیرا دیدم و درباره یک قهرمان بیس با بود خیلی خوشم آمد . از بازی پرستویی هم خیلی خوشم می آید به خصوص نقشی که درفیلم بید مجنون ایفا کرد . رابرت دنیرو و آل پاچینو هم بهترین بازیگران خارجی مد نظرم هستند . البته بیشتر علاقه ام به دیدن فیلمهای مستند است .
 کتاب هم می خوانی؟
بله ،سعی می کنم زمانی را هرروز وقتی را به کتاب خواندن اختصاص بدهم . کتاب های دکتر شریعتی را دوست دارم و البته رمان های پائو لو کوئیلو را به واسطه نوع نوشته شدنشان و البته مضمون داستان هایش.
 
نظرات بینندگان