arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸

حادثه در مترو اصفهان/ تلاش برای بازگرداندن قطار به خط

صبح امروز یک میله فلزی در ایستگاه مترو کوی امام، واقع در خط یک قطار شهری اصفهان، با کابین راننده برخورد کرد و موجب تداخل در فعالیت مترو شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

صبح امروز یک میله فلزی در ایستگاه مترو کوی امام، واقع در خط یک قطار شهری اصفهان، با کابین راننده برخورد کرد و موجب تداخل در فعالیت مترو شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان قطار شهری محمدرضا بنکدار با اشاره به حادثه امروز صبح (چهارشنبه) در ایستگاه مترو کوی امام به سمت دروازه شیراز (برخورد میله فلزی با کابین راننده)، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه ضرر جانی نداشته و بلافاصله پس از حادثه، کارشناسان ایمنی قطار شهری به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این ایستگاه در مرحله رفع نواقص بوده و تلاش برای بازگرداندن قطار به خط در حال انجام است. خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت و تنها آسیبی جزئی به قطار وارد شد. نیروهای ایمنی سازمان قطارشهری بعد از وقوع حادثه به سرعت در محل حاضر شدند و هم‌اکنون همه چیز تحت کنترل است.

رییس سازمان قطار شهری افزود: خسارت مالی وارد شده به قطار، قابل جبران است. تلاش می‌کنیم به سرعت خسارت وارد شده را اصلاح کرده و قطار را مجدد در خط مورد استفاده قرار دهیم.

همچنین علیرضا فاتحی- مدیرعامل متروی منطقه اصفهان در این باره گفت: به علت این حادثه، تا اطلاع ثانوی، حرکت در مسیر ایستگاه آزادی به سمت صفه برقرار نیست، اما سایر مسیر خط یک مشکلی برای تردد قطار شهری ندارد و علت این حادثه در دست بررسی است.

نظرات بینندگان