arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸

نصیرزاده: خود شفر هم گل استقلال را مردود اعلام می کرد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: خود شفر هم اگر داور بود گل استقلال را مردود اعلام می کرد چرا که گل حریف کاملا در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نصیرزاده: خود شفر هم گل استقلال را مردود اعلام می کردهوشنگ نصیرزاده با اشاره به شکست یک بر صفر ماشین‌سازی برابر استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، گفت: بازی خوبی را انجام دادیم اما در صحنه گل اگر خود وینفرد شفر هم داور بود آن گل را آفساید اعلام می کرد. گل استقلال در شرایطی کاملا آفساید به ثمر رسید.
وی در مورد اینکه داور می توانست خطای هند پنالتی بازیکن ماشین سازی را هم اعلام کند، افزود: در آن صحنه پنالتی رخ نداد چرا که وقتی توپ به سمت بازیکنمان آمد او دستش را جدا می کند تا توپ با آن برخوردی نداشته باشد. 
مدیرعامل ماشین سازی تبریز اضافه کرد: در مجموع از عملکرد داور راضی نبودیم چرا که او بیشتر بازی را تماشا می‌کرد تا اینکه قضاوت کند البته شرایط در نیمه دوم بهتر کمی شد. همچنین در مورد صحنه ابتدای بازی هم باید بگویم که می‌توانست خطا روی بازیکن ما اعلام شود اما داخل محوطه یا بیرون از محوطه را من نمی‌دانم. در کل این تصمیم هم به ضرر ما شد.
وی در مورد پاداش ویژه مالک مشترک تراکتورسازی و ماشین سازی در صورت برد تیمش برابر استقلال خاطرنشان کرد: این موضوع کاملا بی مورد بود. 
مدیرعامل ماشین سازی در رابطه با اینکه گفته می شد تیمش برابر استقلال برای تراکتورسازی بازی می کند، گفت: از طرح این سوال متأسف هستم و بهتر است افکارتان را عوض کنید. ما در جریان مسابقات هستیم و در این شرایط اگر امروز استقلال را می‌بردیم برای سپاهان، پرسپولیس و پدیده خوب نمی‌‌شد و تنها برای تراکتورسازی خوب بود؟ از همه آنها سؤال کنید چرا که آنها هم دوست داشتند ما استقلال را ببریم.
وی در خصوص ایکه برخی هواداران با پرچم تراکتورسازی برای حمایت از ماشین سازی آمده بودند، گفت: برای یک منطقه فوتبال‌خیز هستیم که هواداران هم کمک می‌کنند تا تیم شهر سربلند باشد. برای مثال بارها پیش آمده که در برخی مسابقات آسیایی هواداران پرسپولیس از استقلال حمایت می‌کنند یا برعکس. این مسائل در فوتبال طبیعی است.
مدیرعامل ماشین سازی در خصوص فحاشی هواداران استقلال به محمدحسین کنعانی زادگان مدافع این تیم که سابقه حضور در جمع آبی پوشان را دارد، تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است و من نمی توانم با ادبیات بدی در مورد این تیم و هوادارانش صحبت کنم.
نصیر زاده در مورد اینکه فردی پیش از بازی تراکتورسازی برابر سپیدرود از رشت با او تماس گرفته و درخواست کرده فروزان در مقابل تیم شهرش بازی نکند، تصریح کرد: فردی با من تماس گرفت که نمی‌دانم چه کسی بود. او گفت اگر ما جای شما بودیم در این بازی او را به میدان نمی‌فرستادیم. اما من زیاد وارد جزئیات این موضوع نشدم. این فرد گفت با حسن آذرنیا هم صحبت کرده اما من درجریان این مسائل نیستم. در مجموع من در جریان مسائل تراکتورسازی قرار ندارم و در این مورد نمی‌توانم صحبتی کنم. 

نظرات بینندگان