arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰

سوال از وزیر اقتصاد در جلسه امروز مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بر اساس اعلام عضو هیات رئیسه مجلس سوال از وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه علنی امروز مجلس بررسی می شود.

به گزارش انتخاب به نقل از تابناک، بر اساس اعلام عضو هیات رئیسه مجلس سوال از وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه علنی امروز مجلس بررسی می شود.

جهانبخش محبی نیا دستور کار علنی امروز (چهارشنبه ۲۳آذرماه) مجلس شورای اسلامی را به شرح زیر اعلام کرد:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه نظارت پیگیری اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد طرح یک فوریتی ایجاد فضای کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد عدم اجرای بند ۲ قانون بودجه ۱۳۹۰ کل کشور در اجرای تبصره ذیل بند  ۶ ماده ۳۳ آئین نامه داخلی.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص  از علل و میزان و چگونگی واردات محصولات کشاورزی در دولت دهم.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد طرح یک فوریتی انتزاع وظایف بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی.

گزارش کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران و متقاضی کار.

گزارش کمیسیون ویژه اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد عملکرد واگذاری سهام شرکت های دولتی در اجرای تبصره بند ۶ ماده ۳۳ آئین نامه داخلی.

گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی صنعت فولاد کشور.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی برقراری فوق العاده جذب کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و واحدهای وابسته.

سؤال علی اکبر اولیا نماینده مردم یزد و صدوق از وزیر امور اقتصادی و دارایی.     

نظرات بینندگان