arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰

شب رویایی مهدوی کیا با یک پاس گل+عکس

یک پاس گل رویایی از مهدی مهدوی کیا خاطرات را برای هامبورگی ها زنده کرد.آنها دیشب یک صدای 'میدی'را تشویق می کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


 کمتر کسی فکر می‌کرد که برای یک بازی تشریفاتی 23 هزار نفر به ورزشگاه اختصاصی هامبورگ بروند؛ اما این اتفاق افتاد تا این تعداد هوادار هامبورگ از نزدیک شاهد بازی تیم یاران رونالدو با تیم تاریخ هامبورگ باشند.

مسابقه‌ای که قرار بود با قضاوت پیر لوییجی کولینا برگزار شود و از مهدی مهدوی کیا هم برای حضور در آن دعوت شد.
فابین بارتز، گئورگی پوپسکیو، کلود مکه‌له‌له،ادگار دوایدز، لوئیز فیگو، رونالدو (برزیلی)، زین‌الدین زیدان، دیدیه دروگبا، میشل سالگادو، خوان کاپ‌ده‌ویلا و فابیو کاناوارو بازیکنان نامداری بودند که مارچلو لیپی سرمربی تیم یاران رونالدو در ترکیب ابتدایی به میدان فرستاد. البته او روی نیمکت بازیکنان سرشناسی همچون ینس لمن، دیدا، لوکاس رادبه، فرناندو کوتو، رباح ماجر، توماس برتولد، روبرت پیرس، مانیش، هاجی، استیو مک منه‌من، کریستین کارمبئو و سامی‌الجابر را در اختیار داشت.

اگرچه این بازی در نهایت با برتری 5 بر 4 تیم یاران رونالدو به پایان رسید؛ اما نکته مهم در این بازی ارسال زیبای مهدی مهدوی کیا در دقیقه 8 بازی و گل زیبای پتریچ بود. گلی که باعث شد مهدی تا دقیقه 45 که در زمین حضور داشت با تشویق‌های فوق‌العاده هواداران هامبورگ روبرو شود. در این 45 دقیقه هر بار که مهدی صاحب توپ می‌شد فریادهای مخصوص مهدی مهدی که با گویش خاص آلمانی‌ها ادا می‌شد، تمام ورزشگاه را پر می‌کرد.















نظرات بینندگان