arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۸

استاندار ایلام: روحانی احتمالا فردا از مناطق سیل‌زده ایلام بازدید می‌کند

استاندار ایلام گفت: رئیس جمهور احتمالا فردا (شنبه) از یکی از مناطق سیل‌زده‌ی استان بازدید خواهند داشت. قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار کرد: این سفر غیر رسمی است و سفر رسمی و اصلی رئیس جمهوری به استان بعد از ماه رمضان تعیین شده و افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های مهم نفت، کلنگ‌زنی اتصال ایلام به راه‌آهن از جمله برنامه‌های رییس جمهور در سفر به استان است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار ایلام گفت: رئیس جمهور احتمالا فردا(شنبه) از یکی از مناطق سیل‌زده‌ی استان بازدید خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، قاسم سلیمانی‌دشتکی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام با اعلام این خبر، اظهار کرد: این سفر غیر رسمی است و سفر رسمی و اصلی رئیس جمهوری به استان بعد از ماه رمضان تعیین شده و افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌های مهم نفت، کلنگ‌زنی اتصال ایلام به راه‌آهن از جمله برنامه‌های رییس جمهور در سفر به استان است .

وی همچنین گفت: در زمینه پیشگیری قبل از بحران سیل، کارهای خوبی انجام گرفت و بعد صدای مردم استان را به گوش مسئولان کشور رساندیم و خروجی آن این بوده که تا امروز بیش از ۲۸ هیئت بلند پایه کشوری و لشکری به مناطق سیل زده استان آمدند و خوشبختانه این رفت و آمد ها نتایج مثبتی برای مناطق سیل زده در پی داشته است.

استاندار ایلام در ادامه از ایجاد ستاد بازسازی و بازتوانی مناطق سیل زده استان خبر داد و گفت: در این ستاد با همسو کردن دستگاه های امداد رسان و خدماتی در جهت کمک به سیل زدگان و رفع نیازهای ضروری آنها در مرحله اول اقدام فوری می شود.

سلیمانی ادامه داد: همچنین ترمیم جاده های عشایری و روستایی بعلاوه جابجایی سیل زدگان و اسکان آنان در مناطق امن در دستور کار فوری این ستاد قرار دارد.

وی تاکید کرد: با تلاشی که مسئولان دارند و با مشارکت مردم مشکلات حل خواهد شد.

استاندار ایلام ادامه داد: اگر جایی مسئولی هم ضعیف عمل کرد، قطعا دستگاه نظارتی و قضایی باید برخورد کند و از مدیران ضعیف حمایت نمی‌کنم، اما اگر جایی مدیر مظلوم واقع می‌شود حتما دفاع خواهم کرد .

سلیمانی تاکید کرد: به برکت همدلی مردم و مسئولان ، استان ایلام به سمت توسعه پیش خواهد رفت.

نظرات بینندگان