arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۸

استاندار لرستان: رییس جمهور فردا به پلدختر و معمولان سفر می‌کند

استاندار لرستان گفت: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به منظور بازدید از مناطق سیلزده لرستان روز شنبه ۳۱ فروردین ماه به این استان سفر می‌کند. پیش از این نیز رییس جمهوری به چند استان سیل‌زده دیگر از جمله خوزستان سفر کرده بود. سیل ۱۲ فروردین در لرستان علاوه بر برجای گذاشتن حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال خسارت جان ۱۵ نفر را نیز گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار لرستان گفت: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به منظور بازدید از مناطق سیلزده لرستان روز شنبه ۳۱ فروردین ماه به این استان سفر می‌کند.

سید موسی خادمی عصر جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: رییس جمهور صبح شنبه پس از ورود به فرودگاه خرم آباد راهی مناطق سیلزده پلدختر و معمولان می‌شود.

وی اظهار داشت: این سفر جهت بررسی و مشکلات مناطق سیل زده انجام می‌شود و پس از آن دکتر روحانی در نشست ستاد بحران استان لرستان شرکت خواهند کرد.

پیش از این نیز رییس جمهوری به چند استان سیل‌زده دیگر از جمله خوزستان سفر کرده بود.

در جریان سیل اخیرمعاون اول رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، چند تن از وزرا از جمله وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، نیرو، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و ۳۵ تن از مقام‌های کشوری و لشکری از مناطق سیلزده لرستان بازدید کرده اند.

سیل ۱۲ فروردین در لرستان علاوه بر برجای گذاشتن حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال خسارت جان ۱۵ نفر را نیز گرفت.

نظرات بینندگان