arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸

ادعای عجیب ارتش ملی لیبی درباره ترکیه: آنها تروریست‌های جبهه النصره را به طرابلس انتقال می‌دهند

سخنگوی ارتش ملی لیبی با اشاره به روند عملیات نظامی که ارتش از دو هفته قبل علیه طرابلس آغاز کرده، گفت: ارتش لیبی با کشورهایی می‌جنگد که حامی شبه نظامیان و تشکیلات تروریستی هستند.ارتش تحرکات تشکیلات تروریستی لیبی را تحت نظر دارد و اجازه نخواهد داد خواب تشکیلات القاعده و حامیان مالی آن در لیبی تعبیر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" به رهبری خلیفه حفتر، ترکیه را به انتقال ترویست‌های جبهه النصره به طرابلس متهم کرد.

به گزارش شبکه اسکای نیوز، احمد المسماری، سخنگوی ارتش ملی لیبی با اشاره به روند عملیات نظامی که ارتش از دو هفته قبل علیه طرابلس آغاز کرده، گفت: ارتش لیبی با کشورهایی می‌جنگد که حامی شبه نظامیان و تشکیلات تروریستی هستند.

المسماری عنوان داشت، ارتش تحرکات تشکیلات تروریستی لیبی را تحت نظر دارد و اجازه نخواهد داد خواب تشکیلات القاعده و حامیان مالی آن در لیبی تعبیر شود.

وی افزود: ترکیه شماری از ترویست‌های جبهه النصره را برای حمایت از شبه نظامیان در طرابلس در درگیری‌ها علیه ارتش ملی منتقل کرده است.

المسماری گفت: عملیات ارتش لیبی در دو منطقه "العزیزیه" و "الکسارات" در اطراف طرابلس متمرکز است و مهاجمان در ورود به قلب پایگاه تمنهنت ناکام ماندند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان