arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸

شفر: بعد از دربی شانسی برای ما قائل نبودند اما الان شرایط فرق می‌کند/ به باقری نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم‌مان را ضعیف کنیم

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال برای چندین بار تأکید کرد به وجود فرشید باقری نیاز دارد و اینکه نباید تیمش تضعیف شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: ما در بازی رفت الهلال را شکست دادیم و امیدوارم که در بازی برگشت هم پیروز شویم. آنها اکنون تحت فشار هستند و جام شیخ زاید را از دست داده‌اند، اما می‌دانیم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند. امیدوارم تمام قدرت و تمام تاکتیک‌مان را به داخل زمین بیاوریم.

وی در مورد شانس پیروزی استقلال مقابل الهلال و صعود از گروهش، گفت: امیدوارم. می‌خواهم که هواداران‌مان را دوباره خوشحال کنیم. آنها تیمی قدرتمند هستند و ما نیاز به نظم و تاکتیکی خوب نیاز داریم. دو روز در ابوظبی تمرین خواهیم کرد. می‌خواهیم در ابوظبی تمرین بیشتری داشته باشیم، آن چیزی که اینجا نداشتیم و سعی خواهیم کرد تاکتیک خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گویا قرار است برای بخشیده شدن و بازگشت فرشید باقری به تمرینات جلسه‌ای در باشگاه برگزار شود، گفت: اکنون شما ببینید که علی کریمی کمی سرما خورده است و در آن پست فقط یک بازیکن داریم. فرشید باقری بیرون است. نظر من همین است و باید بعد از بازی تصمیم درستی بگیریم. ما اکنون به این بازیکن نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم‌مان را ضعیف کنیم. من او را جریمه کردم و بعد از پایان فصل هم باشگاه می‌تواند در خصوص او تصمیم بگیرد.

شفر درباره وضعیت وریا غفوری خاطرنشان کرد: دیروز و پریروز او زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرده است. غفوری امروز به تمرین آمد، اما کمی خسته بود و با ما یک مقدار تمرین کرد. فردا با او دوباره تمرین داریم و تمرین روز آخر که روز دوشنبه برگزار می‌شود.

وی درباره شانس استقلال برای ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: لیگ اکنون برای ما مهم نیست. اکنون به بازی با الهلال فکر می‌کنیم، اول بازی با الهلال و بعد بازی با پدیده و به ترتیب به بازی‌های باقیمانده. ما کمی بیشتر در ابوظبی می‌مانیم تا ریکاوری و به بازی با پدیده فکر کنیم. نمی‌دانم چه میزان از رسانه‌ها اینجا حضور دارند، اما بعد از دربی کسی شانسی برای ما قائل نبود، اما اکنون شرایط فرق می‌کند.

نظرات بینندگان