arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

حاجی‌بابایی: مصوبه افزایش حقوق هیچ ابهامی ندارد / علاوه بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی، ۱۰ درصد نیز باید به حقوق‌ها اضافه شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: طبق مصوبه مجلس تمام کارکنان لشکری، کشوری و بازنشستگان که ۵ میلیون نفر هستند، ۴۰۰ هزار تومان به حقوق‌شان اضافه می‌شود، همچنین علاوه بر این مبلغ ۱۰ درصد نیز افزایش حقوق مشترک برای این افراد وجود خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت:دولت موظف به اجرای مصوبه مجلس درباره حقوق و دستمزد است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، با بیان اینکه مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق‌ها قانون است و باید اجرایی شود، گفت: هیچ ابهامی نسبت به این مصوبه وجود ندارد، چراکه این میزان افزایش حقوق مصوبه مجلس بوده و به تائید نهایی شورای نگهبان هم رسیده و باید اجرایی شود.

وی با تاکید براینکه دولت به هیچ عنوان نمی‌تواند مصوبات مجلس را تغییر دهد، ادامه داد:طبق مصوبه مجلس تمام کارکنان لشکری، کشوری و بازنشستگان که ۵ میلیون نفر هستند، ۴۰۰ هزار تومان به حقوق‌شان اضافه می‌شود، همچنین علاوه بر این مبلغ ۱۰ درصد نیز افزایش حقوق مشترک برای این افراد وجود خواهد داشت.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اضافه کرد:بازنشستگان علاوه بر افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی به علاوه ۱۰ درصد، مشمول همسان‌سازی حقوق نیز خواهند بود. دولت موظف است که از ابتدای فروردین با صدور حکم مصوبه مجلس، افزایش حقوق‌ها را عملیاتی کند.

نماینده همدان در مجلس با اعلام اینکه نمایندگان مجلس به پای اجرای قانون ایستاده‌اند واز همه ابزار‌های نظارتی برای اجرای عدالت استفاده می‌کنند، اظهار داشت: مجلس قانون را مصوب کرده است و باید نمایندگان در مرحله اجرا از آن حمایت کنند.

نظرات بینندگان